شناسه خبر: 11677 منتشر شده در مورخ: 1396/4/24 ساعت: 13:32 گروه: دانش و فن آوری  
در تابستان آب بدن را با بطری هوشمند تنظیم کنید

در تابستان آب بدن را با بطری هوشمند تنظیم کنید

امروزه بطری‌های هوشمند متفاوتی نیز برای نوشیدن آب کافی در بازار وجود دارد ولی اخیراً شرکتی بطری آبی طراحی و ساخته است که بر حسب میزان فعالیت کاربر اعلام می‌کند که بدن به چه میزان آب نیاز دارد.

به گزارش ایران سپید  به نقل از ایران آنلاین این بطری از طریق سنسور هوشمندی که بر در بطری جاسازی شده، اطلاعات میزان آب مصرفی بدن را ردیابی و ضبط می‌کند. اطلاعات نیز از طریق بلوتوث به برنامه‌ای که روی تلفن همراه هوشمند نصب شده است، منتقل می‌شود. این بطری دارای علائم هشدار دهنده نیز هست و  از طریق تلفن همراه به کاربر هشدار می‌دهد که بدنش نیاز به آب دارد و اگر حواس کاربر به تلفن همراهش نبود، بدنه بطری فلش می‌زند و توجه کاربر را به کمبود آب جلب می‌کند؛ گزینه ای که در دیگر بطری‌های هوشمند دیده نمی‌شود.جنس بطری از پلاستیک مخصوص نگهداری غذا ساخته شده و شکل آن شبیه الماس است و براحتی در دست جا می‌گیرد و قابل شست‌و‌شو است ولی باید سنسور را هنگام شست‌و‌شو با دست یا ماشین ظرفشویی از بطری جدا کرد. این بطری که دارای باتری دکمه‌ای بوده و براحتی قابل تعویض است، با برنامه‌های تناسب اندام معروف در بازار نیز سازگاری دارد. این بطری هوشمند اخیراً با قیمت 46 دلار در رنگ‌های متنوع به بازار آمده است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *