شناسه خبر: 11664 منتشر شده در مورخ: 1396/4/24 ساعت: 11:25 گروه: دانش و فن آوری  
تعیین مبدا و مقصد سفر با  نقشه گوگل

تعیین مبدا و مقصد سفر با نقشه گوگل

سرویس نقشه گوگل از این پس با تعیین مبدا و مقصد به شما اعلام خواهد کرد سفرتان بر حسب زمان حرکت چه مدتی طول می کشد و با ترسیم یک گراف مشخص خواهد کرد که اگر نیم ساعت بعد یا حتی دو ساعت بعد حرکتتان را آغاز کنید، چه مدت در راه خواهید بود.

به گزارش ایران سپید به نقل از دیجیتال ترندز، به تازگی امکاناتی به Google Maps افزوده شده که به شما امکان می دهد زمان دقیق سفر آتی خود را برنامه ریزی کنید و بدانید چه زمانی سفر را آغاز کنید و چه زمانی به مقصد بازگردید.این اطلاعات به طور آنی به روز می شود و لذا شما می توانید با بررسی شرایط زمانی درک کنید که با توجه به زمان حرکت چقدر در وقتتان صرفه جویی کرده اید یا آن را تلف کرده اید.خدمات مذکور فعلا تنها برای کاربران آمریکایی و انگلیسی در دسترس است و هنوز مشخص نیست کاربران دیگر کشورها چه زمانی به آن دسترسی خواهند داشت. گوگل چندی قبل اطلاعات مربوط به پارکینگ های در دسترس در هر منطقه را به خدمات نقشه خود افزوده بود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *