شناسه خبر: 11633 منتشر شده در مورخ: 1396/4/24 ساعت: 09:19 گروه: اجتماعی  
کاراکارت بدون ضامن برای مستمری بگیران تامین اجتماعی

کاراکارت بدون ضامن برای مستمری بگیران تامین اجتماعی

وزیر کار و رفاه اجتماعی از رونمایی کاراکارت بدون ضامن در ابعاد جدید برای مستمری بگیران این سازمان خبر داد و گفت: با تعاملات انجام شده تزریق این کارت ها برای بهبود اوضاع زندگی این قشر انجام می شود.

به گزارش ایران سپید  علی ربیعی در سفر به اصفهان و در جمع نمایندگان مردم اصفهان درمجلس بااشاره به طرح تامین اجتماعی مهربان افزود: این طرح با نماد خوشرویی دنبال می شود که تکریم ارباب رجوع را که بیشتر از قشر ضعیف جامعه هستند دنبال دارد. 

وی همچنین از اجرای طرح سهیم کردن مستمری بگیران در سهام های سود آور در هفته تامین اجتماعی خبر داد .

ربیعی با اشاره به اینکه بخش درمان تامین اجتماعی را با 8000 میلیارد ریال اعتبار تحویل گرفته است گفت: هم اکنون اعتبار این معاونت به 20 هزار میلیارد ریال رسیده است.

وی با تاکید بر تقویت طرح اشتغال فراگیر هم افزود:11 میلیون حاشیه نشین در کشور نیازمند ساماندهی بیمه ای هستند که اجرای آن را در دستور کار قرار داده ایم. 

ربیعی همچنین با اشاره به رفع مشکلات صندوق بازنشستگی فولاد، برای جبران عقب ماندگی ها و معوقات بازنشستگان زیر پوشش این صندوق قول داد.

افزایش بیمارستان‌های میلاد در کشور

وزیر کار و رفاه اجتماعی در حاشیه افتتاح درمانگاه بیمارستان تامین اجتماعی غرضی اصفهان اظهار کرد: در هفته تامین اجتماعی باید عرض کنم با مدیریت خوب منابع و مصارف آن را کنترل کرده‌ایم و درحال تنظیم سازمانی هستیم که به یک سازمان موفق تبدیل شود.

وی افزود: افرادی که ماهانه از جیب خود پول می‌گذارند و کارگران و کارفرمایانی که از جیب خوب هزینه می‌کنند تا در روز مبادا از آن استفاده کنند، بتوانند بهره‌مند شود و پاسخگوی نیاز آیندگان نیز باشیم.
دکترربیعی عنوان کرد: فراتر از دولت‌ها تامین اجتماعی باید برای نسل‌ها و مردم باقی بماند و خدمت‌رسانی کند؛ تامین اجتماعی پویا با خدمت بیشتر و گسترده خدمت بیشتری در خدمت خانواده بزرگ تامین اجتماعی قرار گیرد.
وی خاطر نشان کرد: بودن تامین اجتماعی در این وزارت‌خانه ظرفیت بزرگی را به ما داد که بتوانیم برنامه‌هایی برای مقابله با فقر راحت‌تر طراحی کنیم؛ همبستگی که بین تامین اجتماعی و سیاست‌های رفاه اجتماعی ایجاد شد، فضای کار و کارگری با رفاه اجتماعی و تامین اجتماعی در کنار هم این امکان را به ما داد که از مسائل پیشرو جلوگیری کنیم.
وزیر کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: در جمع‌بندی ما از هر شغلی که ایجاد شود، یک بیمه و یک بیمه شونده اضافه می‌شود که فرد از چرخه سازمان‌های حمایتی ما خارج می‌شود؛ این چرخه توانمندسازی و خروج از حمایت و ایجاد شغل یک چرخه‌ای است که ساز و کار آن طراحی شده است.
وی ادامه داد: از نمایندگان مجلس درخواست می‌کنم که مراقب اموال کسانی که سال‌های زیاد مشارکت کرد‌ه‌اند، باشند و تامین اجتماعی می‌تواند سیاست‌های حمایتی را تحمل کند بلکه با منابع جدید و نمایندگاه مجلس مراقبت کنند که این همبستگی بین تامین اجتماعی و رفاه اجتماعی از بین نرود.
دکترربیعی افزود: سعی کردیم درمان را ارتقا کیفیت دهیم و به دنبال آن هستیم زمانی که فردی به بیمارستان می‌آید علاوه بر اینکه هزینه‌ای پرداخت نمی‌کند، سایر نیازهایش را از خودمان دریافت کند.
وزیر  کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: در راستای ارتقای خدمات درمانی بیمارستان میلاد را به چهار بیمارستان تبدیل کرده‌ایم و بیمارستان غرضی نیز از بیمارستان‌های پیشرفته کشور است که چیزی از بیمارستان‌های بزرگ در سایر کشورها چیزی کم ندارد.

براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان تامین اجتماعی، ربیعی با اشاره به اینکه کشور در مسیر توسعه قرار دارد، عنوان کرد: در مسیر رشد و توسعه تعدادی به طبع جا خواهند ماند که بیشتر از افراد ضعیف و کارگر جامعه هستند پس توجه و رسیدگی به شرایط این قشر ضروری است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه رسالت ما حذف نابرابری است، با بیان اینکه توانمند سازی قشر ضعیف از سطح خرد و پایین باید انجام گیرد، تصریح کرد: وظایف تامین اجتماعی در قالب نظریه ارائه خواهد شد و در نظام این سازمان در صورت هزینه های هنگفت اگر نظریه وجود نداشته باشد، کاری از پیش نخواهیم برد .

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *