شناسه خبر: 11616 منتشر شده در مورخ: 1396/4/21 ساعت: 11:52 گروه: سیاسی  
معرفی چندین زن برای حضور درکابینه جدید دولت دوازدهم

معرفی چندین زن برای حضور درکابینه جدید دولت دوازدهم

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری معتقد است نباید خط‌کشی و مرزبندی برای تصدی وزارتخانه‌ای خاص برای زنان ایجاد کرد.

به گزارش ایران سپید  شهیندخت مولاوردی،درباره کم و کیف حضور زنان در کابینه دولت دوازدهم، گفت: اگرچه تعیین اعضای کابینه به تشخیص و صلاحدید رئیس جمهور بستگی دارد اما تلاش‌هایی برای افزایش تعداد زنان در کابینه دولت دوازدهم انجام گرفته و امیدواریم این تلاش‌ها به بهترین شکل به نتیجه برسد.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با بیان اینکه با وجود آنکه بررسی‌های و اقدامات پژوهشی لازم برای افزایش حضور زنان در کابینه انجام شده و برحسب این بررسی‌ها افرادی نیز معرفی شد‌ه‌اند اما رایزنی و چانه‌زنی‌ها برای حضور تعداد بیشتر زنان در کابینه در جریان است، افزود: فعلا لزومی بر رسانه‌ای کردن تعداد زنان پیشنهاد شده نیست.

وی حضور بیشتر زنان در کابینه دولت دوازدهم مطالبه جامعه زنان دانست و گفت: معاونت زنان در راستای تحقق این مطالبه تلاش می‌کند.

مولاوردی توضیح داد: درحال حاضر 10 درصد از کابینه دولت یازدهم زنان تشکیل داده‌اند اما افزایش آن باید با در نظر گرفتن شرایط مختلف باشد چراکه باید اجرای برنامه پنج ساله ششم توسعه و اهداف دولت در 4 سال آینده توأمان در نظر گرفته شود لذا ارائه هرگونه درصدی انتظارات فزاینده‌ای را ایجاد می‌کند.  

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری درباره اینکه بهتر است زنان در چه وزارتخانه‌ای قرار بگیرند، گفت: مثلا برخی‌ها زنان را برای وزارت آموزش و پرورش و فرهنگ مناسب می‌دانند اما این مهم به رزومه، فعالیت، تجربه و عملکرد آن‌ها بستگی دارد بنابراین نمی‌شود خط کشی و مرزبندی را ایجاد کرد.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *