شناسه خبر: 11584 منتشر شده در مورخ: 1396/4/21 ساعت: 08:56 گروه: اجتماعی  
خرید محصولات عفاف و حجاب با تخفیف

خرید محصولات عفاف و حجاب با تخفیف

معاون بخش عفاف و حجاب کارگروه ساماندهی مد و لباس گفت: برندهای برگزیده تولیدکننده محصولات عفاف و حجاب به مناسبت هفته عفاف و حجاب، طرح تخفیف این محصولات را در فروشگاه‌های عرضه‌کننده عفاف و حجاب به مدت یک هفته از فردا آغاز خواهند کرد.

به گزارش ایران سپید ابوالفضل زیلایی معاون بخش عفاف و حجاب کارگروه ساماندهی مد و لباس  از اجرای برنامه‌های این کارگروه همزمان با هفته عفاف و حجاب خبر داد و گفت: 21 تیرماه همزمان با آغاز این هفته همایش تجلیل از فعالان عرصه عفاف و حجاب برگزار خواهد شد و طی آن افراد حقیقی، مؤسسات، طراحان و تولیدکنندگان سازمان‌ها و نهادهای فعال مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

وی افزود: برپایی کارگاه‌های تصویرسازی شعر و عفاف از سوی اساتید خط و نقاشی، اکران آن در سراسر کشور انجام خواهد گرفت.

زیلایی همچنین از برگزاری چهارمین نمایشگاه مد و لباس کشور در استان مرکزی با محوریت عفاف و حجاب خبر داد و گفت: این نمایشگاه پنجاه و یکمین نمایشگاه کشوری در این زمینه است.

معاون بخش عفاف و حجاب کارگروه ساماندهی مد و لباس به برپایی نمایشگاه مد و لباس دانشجویی در طی این هفته اشاره کرد و گفت: برندهای برگزیده تولیدکننده محصولات عفاف و حجاب نیز، طرح تخفیف این محصولات را در فروشگاه‌های عرضه‌کننده محصولات عفاف و حجاب به صورت هماهنگ از روز سه‌شنبه مصادف با روز ملی عفاف و حجاب به مدت یک هفته برگزار خواهند کرد.

وی گفت: این کارگروه با همکاری اتحادیه و تشکل‌های طرح شناسایی، ساماندهی و معرفی عرضه‌کننده محصولات ایرانی ـ اسلامی در حوزه مد و لباس و عفاف و حجاب دنبال می‌کند.

زیلایی افزود: در مرحله اول با هماهنگی اتحادیه کشوری از هر استان 200 واحد تولیدکننده پوشاک داخلی معرفی شده تا در بانک اطلاعاتی مد و لباس کشور، بارگذاری و به مردم معرفی شود.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *