شناسه خبر: 11471 منتشر شده در مورخ: 1396/4/19 ساعت: 13:40 گروه: فرهنگی  
معرفی ویژه‌برنامه‌های جدید شبکه «شما» در تابستان و دهه کرامت

معرفی ویژه‌برنامه‌های جدید شبکه «شما» در تابستان و دهه کرامت

ویژه برنامه های جدید شبکه «شما» در تابستان و دهه کرامت معرفی شدند.

به گزارش ایران سپید محمدمهدی قاسمی مدیر شبکه «شما» ایجاد فضای استعدادیابی در شهرها و استان‌های کشور در حوزه های مختلف ورزشی، ادبی، اقتصادی و... را از جمله محورهای اصلی برنامه های این شبکه عنوان کرد.

وی افزود: در این حوزه کارهای خوبی که افراد در استان ها انجام می دهند به نمایش گذاشته می شود و ممکن است ما به صورت گزارشی آنها را به تصویر بکشیم.

قاسمی با اشاره به راه اندازی لیگ های کشوری در راستای استعدادیابی در شهرهای مختلف عنوان کرد: با پیشنهاد علی دارابی معاون امور استان‌ها لیگ سراسری مشـاعره با حضور استادان، صاحبنظران و علاقمندان به شعر و شاعری با اقدام هماهنگ ۳۳ شبکه استانی برگزار خواهد شد.

مدیر شبکه «شما» ادامه داد: به این منظور دستورالعمل های لازم از سوی دارابی صادر و به تمام شبکه‌های استانی ابلاغ شده و اهالی شعر و ادب در هر یک از استان‌ها در این جشنواره بزرگ شرکت می‌کنند و به این نحو، شناسایی و پرورش استعدادهای جدید زبان و ادبیات فارسی در اقصی نقاط کشور صورت می‌گیرد. مسابقه مشاعره در تک تک استان‌ها برگزار و برگزیدگان از هر استان به این شبکه معرفی می‌شوند تا در سطح ملی به رقابت بپردازند.

وی ادامه داد: شبکه «شما» در ایام تابستان ۹۶ جشنواره فیلم های تلویزیونی را راس ساعت ۲۴ بامداد روی آنتن می برد و مستند های فاخر تولید مرکز سیمای استان ها به صورت روتین هر روز ساعت ۱۶:۳۰ از شبکه پخش خواهند شد.

قاسمی با توجه به نزدیک شدن دهه کرامت عنوان کرد: شبکه «شما» با تولید برنامه هایی ویژه به استقبال دهه کرامت رفته و برنامه هایی متناسب با این ایام را برای مخاطبان خود در نظر گرفته است. این شبکه با همکاری مراکز استان ها برنامه های «سراج»، «شمس الشموس»، «کولاک» ، «جشنواره فیلم های تلویزیونی » و «جشنواره تولیدات مستند» با موضوع امام رضا (ع) و برنامه های ویژه گروه سنی کودک و نوجوان در قالب انیمیشن را تدارک دیده است.

وی ادامه داد: آغازگر این ویژه برنامه ها مراسم جشن دهه کرامت است که سوم مرداد ماه از ساعت ۱۰:۳۰ به صورت زنده با عنوان «سراج» از حرم حضرت معصومه (س) پخش می شود. همچنین «کولاک» کاری از مرکز خراسان شمالی است که با همین مضمون در دهه کرامت روی آنتن می رود.

قاسمی با اشاره به ویژه برنامه «شمس الشموس» با محوریت مرکز صداو سیمای خراسان رضوی و آستان قدس رضوی به مناسبت دهه کرامت گفت: این برنامه از ۳ تا ۱۳ مردادماه هر شب از صحن مطهر حضرت علی بن موسی الرضا(ع) روی آنتن شبکه شما خواهد رفت و اهمیت جایگاه خواهری و برادری را در خانواده تراز مورد توجه قرار می دهد. این ویژه برنامه از ولادت حضرت معصومه (س) تا میلاد امام رضا (ع) نگاهی نو به مقوله خانواده خواهد داشت.

وی در پایان اظهار کرد: برنامه «سروستان» هم که با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی و با رویکرد معرفی ظرفیت‌های کلان استان، بررسی مشکلات و فعالیت‌های صورت گرفته در سطح هر استان از شبکه پخش می‌شود با اجرای ناصر خیرخواه از آستان حضرت رضا(ع) روی آنتن رود.

برنامه های «زنده رود»، «خوشا شیراز»، «ترانه باران»، «من و شما» و «نیلوفرانه» با بهره مندی از حضور کارشناسان، مهمانان و موضوعات متناسب با ایام دهه کرامت به تدارک برنامه هایی ویژه پرداخته اند که در طی این ایام از شبکه «شما» پخش می شود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *