شناسه خبر: 11371 منتشر شده در مورخ: 1396/3/27 ساعت: 12:02 گروه: اجتماعی  
مناسب سازی بوستان های شمال شرق تهران برای جانبازان و معلولان

مناسب سازی بوستان های شمال شرق تهران برای جانبازان و معلولان

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 4 از آغاز طرح بهسازی و مناسب سازی بوستان ها برای تردد جانبازان، معلولان و افراد کم توان خبر داد و گفت: مناسب سازی 30 بوستان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایران سپید به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4، مهدی وارسته با اعلام این خبر گفت: به منظور رفاه حال جانبازان و معلولان و همچنین افزایش ایمنی تردد افراد کم توان به ویژه کهنسالان ، طرح بهسازی و مناسب سازی 30 بوستان منطقه 44 با اولویت بوستان های پر تردد در برنامه کاری سال جاری قرار گرفت.

وی افزود: این طرح با احداث و ترمیم مسیرهای تردد نابینایان با کف پوش های شیاردار در فرهنگسرای اشراق و بوستان های نقدی، گل محمدی، بهزادی، معین نژاد، اسپیره، ابوذر و میدان شاهد آغاز خواهد شد.
وارسته با اشاره به ایمن سازی معابر خطر آفرین منتهی به بوستان ها گفت: در ادامه طرح بهسازی معابر ، اجرای کفپوش های هشدار(سکه ای) در تقاطع ها و انحراف مسیر ها و نقاط خطر آفرین در محدوده بوستان ها در اولویت اجرا قرار گرفت.
معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 4 اضافه کرد: احداث شیب راه و یا رمپ های مخصوص جانبازان و معلولان ویلچری از دیگر اقداماتی است که در بوستان های یاسمن، بهار آزادی، وحدت، گلناز و ختمی اجرا می شود.
وی در ادامه با اشاره به احداث و مناسب سازی بوستان 7000 متر مربعی الغدیر برای جانبازان و معلولان خبر داد و گفت: به منظور ارتقاء امکانات رفاهی و استفاده بهینه معلولان از خدمات داخل بوستان ها، ایجاد رمپ مختص معلولین، نصب آبخوری، نصب کمپلکس بازی، نصب میز پینگ پنگ و فوتبال دستی ویژه معلولان، تحویل ویلچر و تغییرات لازمه در سرویس بهداشتی داخل بوستان و .... از اقدامات شاخص انجامم شده در بوستان الغدیر به عنوان بوستان ویژه معلولان منطقه 4 به شمار می رود.
وارسته خاطر نشان کرد: طرح مطالعاتی بهسازی بوستان ها برای تردد بهینه معلولان و جانبازان و افراد کم توان انجام شده است و به زودی در منطقه 4 آغاز می شود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *