شناسه خبر: 11369 منتشر شده در مورخ: 1396/3/27 ساعت: 09:56 گروه: اجتماعی  
اختصاص سبد امنیت غذایی به تمام معلولان مستمری بگیر سازمان بهزیستی

اختصاص سبد امنیت غذایی به تمام معلولان مستمری بگیر سازمان بهزیستی

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور گفت: تمام معلولان مستمری بگیر سازمان بهزیستی کشور سبد امنیت غذایی دریافت می‌کنند.

به گزارش ایران سپید حسین نحوی نژاد با تکذیب خبر عدم اختصاص بسته امنیت غذایی به معلولان و محرومیت ۴۰۰ هزار معلول از دریافت سبد کالا به ایسنا گفت: تمامی معلولان مستمری بگیر تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور سبد امنیت غذایی دریافت می‌کنند و هیچ یک از معلولان تحت پوشش بهزیستی از این لیست حذف نشده‌اند.

نحوی نژاد ادامه داد: آمارهایی که برخی ارائه کرده و مدعی می‌شوند تعدادی از معلولان از دریافت سبد امنیت غذایی محروم شده‌اند کذب است و ما نمی‌دانیم این افراد این آمارها را بر چه اساسی و با چه استنادی در رسانه‌ها مطرح می‌کنند.
 وی افزود: ۳۲۰ هزار خانوار تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور در معاونت توانبخشی این سازمان (معلولان) که ۹۰ درصد آنها تک نفره هستند همگی به موقع سبد امنیت غذایی خود را دریافت کرده‌اند، این در حالیست که همگی آنان مشمول افزایش رقم مستمری نیز شده‌اند. 
 
 منبع روزنامه کیهان
 
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
یک معلولdaryarahimi63@gmail.com 1396/4/8 - 14:53
rateup0
ratedown0
پاسخ
comment سلام من دخترمعلول جسم حرکتی وشنوایی دارم پدرم ازدست دادم وکارهم ندارم وهیچ درامد ندارم عضوبهزیستی اسلتمشهرم اماهیچی کمکی بهم نمیکنن برای مستمربگیربماگفتن بایدکسی بابمیره اتوبان بشه خواهش میکنم برام پیگیری کنید
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *