شناسه خبر: 11358 منتشر شده در مورخ: 1396/3/24 ساعت: 11:54 گروه: ورزشی  
۱۴ کماندار به اردوی تیم ملی معلولان دعوت شدند

۱۴ کماندار به اردوی تیم ملی معلولان دعوت شدند

رئیس انجمن تیراندازی با کمان فدراسیون جانبازان و معلولان ۱۴ نفر را به مرحله سوم اردوی آمادگی تیم ملی جهت حضور در رقابت‌های رنکینگ بین‌المللی در جمهوری چک دعوت کرد.

به گزارش ایران سپید  مجید کهتری با اعلام این خبر گفت: در پایان  مرحله دوم اردوی آمادگی تیم ملی تیراندازی با کمان و پس از برگزاری جلسه کمیته فنی با کمیته ملی پارالمپیک، 14 کماندار به مرحله سوم اردوی تیم ملی دعوت شدند.

وی افزود: رقابت‌های رنکینگ بین المللی جمهوری چک از 25 تیرماه تا دوم مردادماه برگزار می‌شود و اردوی سوم تیم ملی نیز از 12 تا 22 تیرماه در تهران برگزار می‌شود.

رئیس انجمن تیراندازی با کمان فدراسیون جانبازان و معلولان هدف از شرکت در مسابقات رنکینگ بین المللی جمهوری چک را تدارکاتی برای حضور در رقابت‌های جهانی چین دانست و ادامه داد: هدف از شرکت در این مسابقات آمادگی تیم ملی برای حضور قدرتمندانه در رقابت‌های جهانی است که شهریورماه در کشور چین برگزار می‌شود.

اسامی دعوت شدگان به مرحله سوم اردوی آمادگی تیم ملی تیراندازی باکمان به شرح زیر است:

کامپوند مردان:
 هادی نوری، سینا منشازاده و رمضان بیابانی

کامپوند بانوان:
 سمیه عباسپور، راضیه شیرمحمدی و فرزانه عسگری

ریکرو مردان:
 غلامرضا رحیمی، پوریا جلالی‌پور و علی اصغر فتاحی

ریکرو بانوان:
زهرا نعمتی، سمیه رحیمی و زهرا دلخوش
کلاس w1 آقایان: مجید کاکوش
کلاس W11 بانوان: زهرا حسینی

کهتری درخصوص دعوت و اعزام نشدن ابراهیم رنجبر و محدثه کهنسال به این رقابت‌ها گفت: ابراهیم رنجبر در بخش ریکرو بازی‌های پارالمپیک ریو موفق به کسب دو مدال شد اما از آنجایی که فعالیت خود را در رشته کامپوند آغاز کرده و در اردوهای تیم ملی شرکت نکرده است، ترجیح داد در این رقابت ها شرکت نکرده و برای مسابقات آینده تلاش کند تا رکوردهای خوبی به ثبت برساند.

وی افزود: محدثه کهنسال به دلیل امتحان کنکور در اردوها شرکت نکرد و به مسابقات بین المللی جمهوری چک نمی‌رسد، اما تمرینات خود را برای شرکت در مسابقات جهانی جوانان پرتغال، آسیایی تهران و جهانی چین انجام می‌دهد.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *