شناسه خبر: 11342 منتشر شده در مورخ: 1396/3/21 ساعت: 09:17 گروه: سیاسی  
۲ شناگر نابینا و کم بینای یزدی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

۲ شناگر نابینا و کم بینای یزدی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

مسئول هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان یزد گفت: دو نفر از شناگران نابینا و کم بینای استان یزد به اردوی تیم ملی ورزش های نابینایان و کم بینایان دعوت شدند.

به گزارش ایران سپید حسین دشتی با اشاره به حضور ورزشکاران کم بینا و نابینای استان یزد در ورزش های قهرمانی کشور  اظهار داشت: با تلاش های ورزشکاران کم بینا و نابینای استان یزد، دو نفر از آنها به اردوی تیم ملی شنا دعوت شدند.

وی بیان کرد: محمد شیخعلیشاهی و ابوالفضل قاسمی دو ورزشکار کم بینا و نابینایی هستند که توانستند با درخشش در استان به اردوی تیم ملی راه پیدا کنند.

مسئول هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان یزد خاطرنشان کرد: پیش از این نیز دو نفر از گلبالیستهای هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان به اردوی تیم ملی در فروردین و اردیبهشت ۹۶ دعوت شده بودند.

دشتی یادآور شد: مربی این شناگران ابوالفضل باغستانی است که تلاش های خوبی برای این دو شناگر داشته تا بتوانند به اردوی تیم ملی راه پیدا کنند.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *