شناسه خبر: 11339 منتشر شده در مورخ: 1396/3/21 ساعت: 09:18 گروه: سیاسی  
خیرین مسکن‌ساز برای معلولان خانه می‌سازند

خیرین مسکن‌ساز برای معلولان خانه می‌سازند

مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور از احداث مسکن برای خانواده های دارای دو معلول در کشور خبر داد.

به گزارش ایران سپید کیومرث سلکی شامگاه در همایش خیرین مسکن ساز لرستان در سخنانی مسکن، کالایی گران قیمت است و احداث آن نیازمند حمایت های متعدد است اظهار داشت: احداث مدرسه، مراکز بهداشتی و درمانی و ... در کشور که متولی عمومی دارند کاری آسان تر نسبت به احداث مسکن است.

وی با اشاره به فعالیت انجمن خیرین مسکن ساز در کشور بیان داشت: این انجمن در مراکز همه استان های کشور و همچنین ۱۲۰ شهرستان کشور فعالیت دارد.

مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور با اشاره به عضویت هزار و ۵۰۰ خیر افتخاری در این انجمن ادامه داد: تا کنون بیش از ۳۰ هزار واحد مسکن از سوی انجمن خیرین مسکن ساز در کشور احداث شده است.

سلکی با اشاره به ساخت مسکن برای خانواده های دارای دو معلول بیان داشت: در این رابطه ۱۱ هزار و ۵۰۰ خانواده تحت پوشش هستند و با کمک خیرین مسکن ساز کشور، بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن، راه و شهرسازی اقدام به ساخت مسکن برای این خانواده ها می شود.

وی با بیان اینکه مقرر شده که مسکن لازم برای خانواده های دارای دو معلول در کشور در قالب یک برنامه زمانبدی پنج ساله احداث شود افزود: تا کنون چهار هزار و ۵۰۰ واحد از مجموع ۱۱ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن متعهد شده در کشور احداث شده است.

مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور با بیان اینکه هم اکنون نیز هزار و ۵۰۰ واحد مسکن برای خانواده های دارای دو معلول در کشور آماده بهره برداری است افزود: همچنین ۲۰ هزار واحد مسکن دیگر از سوی انجمن خیرین مسکن ساز به اتمام رسیده و پنج هزار واحد دیگر تا پایان امسال و پنج هزار واحد دیگر نیز تا پایان سال ۹۷ عملیاتی خواهند شد.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *