شناسه خبر: 11305 منتشر شده در مورخ: 1396/3/7 ساعت: 10:08 گروه: ورزشی  
کسب 4 مدال دیگر توسط جودوکاران نابینا در مسابقات آسیایی

کسب 4 مدال دیگر توسط جودوکاران نابینا در مسابقات آسیایی

تیم ملی جودوی نابینایان و کمبینایان کشورمان در دومین روز از رقابتهای قهرمانی آسیا-اقیانوسیه که در ازبکستان برگزار میشود، صاحب یک طلا، یک نقره و 2 برنز دیگر شد.

به گزارش ایران سپید در وزن -100 کیلوگرم احسان موسینژاد با کسب 2 برد متوالی مقابل رقبای قدرتمند خود از تایلند، به عنوان قهرمانی و مدال طلا دست یافت.

در وزن -81 کیلوگرم، امید جعفری که در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شده بود، در دور دوم توشیف نماینده قدرتمند ازبکستان را با ضربه فنی مغلوب کرد و فینالیست شد. جعفری در دیدار نهایی، به حریف مطرح خود از کره جنوبی باخت و صاحب گردنآویز نقره شد.

در وزن -90 کیلوگرم، محمدعلی شنانی در دور نخست نماینده کره جنوبی را با ضربه فنی شکست داد، در دور دوم در حالی که با جودوکار ازبکستان به تساوی رسیده بود، با رأی ناحق داوران حریفش از کشور میزبان برنده اعلام شد تا او به مسابقه رده بندی برود. شنانی در دیدار رده بندی، با غلبه بر جودوکاری از تایلند به مدال برنز دست یافت. در وزن +100 کیلوگرم، محمدرضا خیر اللهزاده در دور اول استراحت داشت، در دور دوم به ازبکستان باخت و به دیدار رده بندی راه یافت. خیر اللهزاده در این مرحله، با عبور از نماینده عراق، توانست مدال برنز را از آن خود کند. بدین ترتیب، تیم ملی جودوی نابینایان و کمبینایان کشورمان با احتساب یک طلای سعید رحمتی و یک برنز میثم بنیطباء که در روز نخست حاصل شد، در مجموع صاحب 2 مدال طلا، یک نقره و 3 برنز شد و برای نخستین بار، در رده سوم آسیا ایستاد. محمدعلی شنانی و احسان موسینژاد که در این مسابقات موفق به کسب مدال شدند، چندی قبل در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی حضور داشتند که شنانی در آن مسابقات نیز موفق به کسب مدال نقره شده بود.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *