شناسه خبر: 11299 منتشر شده در مورخ: 1396/3/6 ساعت: 10:06 گروه: اجتماعی  
خیریه‌های بهزیستی حق جذب کمک‌های مردمی از سطح شهر را ندارند

خیریه‌های بهزیستی حق جذب کمک‌های مردمی از سطح شهر را ندارند

معاون امور مشارکت‌ها، اشتغال و موسسات خیریه بهزیستی استان تهران گفت: موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی به هیچ عنوان حق جلب و جذب مشارکت‌های مردمی اعم از نقدی و غیرنقدی بدون اخذ مجوز را ندارند.

به گزارش ایران سپید به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان  نورالدین فائقی معاون امور مشارکت‌ها، اشتغال و موسسات خیریه بهزیستی استان تهران با بیان اینکه گاهاً مشاهده شده برخی سوء استفاده‌ها از مردم در فضای مجازی تحت عنوان موسسات خیریه و مراکزی از این دست صورت می‌گیرید، اظهار داشت: به هموطنان عزیز توصیه می‌شود به اینگونه پیام‌ها کاملاً بی‌توجه باشند و به آنها اعتماد نکنند.

وی با اشاره به اینکه لیست موسسات خیریه مجاز که تحت نظارت بهزیستی استان تهران هستند، در سایت بهزیستی استان موجود است و این لیست ماهیانه به روزرسانی می‌شود، افزود: هموطنان می‌توانند برای آگاهی از وضعیت موسسات خیریه و استعلام آن به پایگاه اطلاع‌رسانی بهزیستی استان تهران به نشانی www.behzistitehran.org.ir مراجعه کنند.
 
فائقی با توجه به نزدیکی به ماه مبارک رمضان ادامه داد: موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی به هیچ عنوان حق جلب و جذب مشارکت‌های مردمی اعم از نقدی و غیرنقدی به صورت چاپ قبض، نصب صندوق، از طریق فضای مجازی، ایستادن در میادین مرکزی و خیابان‌های اصلی و پرتردد شهرها را بدون اخذ مجوز جلب و جذب از کمیسیون ماده 26 بهزیستی استان تهران را ندارند.
 
معاون امور مشارکت‌ها، اشتغال و موسسات خیریه بهزیستی استان تهران با تأکید بر اینکه تاکنون به هیچ موسسه خیریه‌ای از سوی بهزیستی مجوز جلب و جذب مشارکت‌ها در سطح شهر داده نشده است، خاطر نشان کرد: موسسات خیریه می‌توانند در صورت تقاضا به صورت موردی و موقت برای ایامی مانند عید سعید فطر مجوز جلب و جذب را از بهزیستی استان تهران اخذ کنند.
 
وی افزود: هموطنان می‌توانند برای جلوگیری از سوء استفاده از عواطف نوع‌دوستانه مردم، در صورت مشاهده مواردی از این دست موضوع را از طریق سامانه پیامکی دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات با شماره 30008530 و همچنین شماره تماس 88879158 مربوط به دبیرخانه کمیسیون نظارت بر مراکز و موسسات غیر دولتی بهزیستی استان تهران اطلاع دهند.
 
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *