شناسه خبر: 11297 منتشر شده در مورخ: 1396/3/6 ساعت: 09:36 گروه: اجتماعی  
بازارچه دستاوردهای معلولان در خراسان جنوبی راه‌اندازی می‌شود

بازارچه دستاوردهای معلولان در خراسان جنوبی راه‌اندازی می‌شود

معاون مشارکت‌ها و اشتغال اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی از اجرای طرح شکرانه سلامت در ماه رمضان خبر داد و گفت: در این ماه بازارچه‌ای به منظور معرفی و شناساندن دستاوردهای معلولان و مددجویان در استان برپا می‌شود.

به گزارش ایران سپید به نقل از تسنیم حسن رحیمی در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های اجرایی در ماه مبارک رمضان در خراسان جنوبی اظهار داشت: یکی از برنامه‌های بهزیستی در ماه مبارک رمضان توزیع سبد غذایی بین مددجویان ادارات بهزیستی خراسان جنوبی است.

وی با بیان اینکه برگزاری مراسم افطاری در شهرستان‌ها و مراکز خیریه و غیر انتقاعی در استان از دیگر برنامه‌های این ایام است افزود: پزشکان داوطلبی که با ادارات بهزیستی همکاری دارند و به صورت رایگان معلولان و مددجویان را معاینه و درمان می‌کنند تجلیل می‌شوند.

معاون مشارکت‌ها و اشتغال اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: طرح شکرانه سلامت در ماه رمضان اجرا می‌شود که این طرح شامل کسر چهار رقم آخر فیش حقوقی برای کارکنان ادارات کل و شهرستان‌های خراسان جنوبی است.

رحیمی افزود: یکی از برنامه‌های بهزیستی خراسان جنوبی در ماه مبارک رمضان، اجرای طرح ضیافت مهر است که در این طرح حداقل در هر شهرستان تعداد 10 خانواده مورد بازدید و دلجویی مسئولان قرار می‌گیرند.

وی تأکید کرد: برای جمع‌آوری فطریه از توان و ظرفیت مراکز غیر دولتی و موسسات خیریه‌ای که شاخص هستند در سطح استان استفاده شود.

معاون مشارکت‌ها و اشتغال اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: بازارچه‌ای به منظور معرفی و شناساندن دستاوردهای معلولان و مددجویان در روزهای جمعه در ماه مبارک رمضان در راستای معرفی فعالیت‌های بهزیستی در قالب بروشور تشکیل می‌شود.

رحیمی تصریح کرد: بهزیستی خراسان جنوبی در سرتاسر استان جهت دریافت نذورات و کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم به منظور برگزاری مراسم افطاری برای مددجویان، معلولان و نیازمندان اعلام آمادگی می‌کند و حساب مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان نزد بانک توسعه تعاون به شماره 400091434520101 و شماره حساب مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان نزد بانک ملت  2345203959 است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *