شناسه خبر: 11294 منتشر شده در مورخ: 1396/3/3 ساعت: 14:03 گروه: اجتماعی  
بازگشت معلولان به اجتماع با بهره گیری از خدمات توانبخشی

بازگشت معلولان به اجتماع با بهره گیری از خدمات توانبخشی

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: علم توانبخشی به مرور زمان فرد معلول و آسیب دیده را تا حدودی به اثربخشی اولیه باز می گرداند و فرصت فعالیت مجدد را برای توانیابان فراهم می‌کند.

به گزارش ایران سپید انوشیروان محسنی بند پی رئیس سازمان بهزیستی کشور در مراسم آیین نکوداشت دکتر میرخانی پیشکسوت توانبخشی کشور، که در سازمان بهزیستی کشور برگزار شد، گفت: مسئولان در سایر نهادهایی که به مردم خدمت می کنند، باید توجه داشته باشند که شایستگی این مردم آگاه بیش از خدماتی است که در حال حاضر دریافت می کنند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: امروز خدمات و تلاش بی دریغ دکتر سید مجید میرخانی در حوزه توانبخشی معلولان، به صورت درختی توانمند درآمده است که اثرات آن می تواند آحاد جامعه را از خدمات توانبخشی بهره مند کند.
 
محسنی بندپی ادامه داد:حضور و فعالیت افراد دلسوز و فرهیخته ای چون سید مجید میرخانی همواره به عنوان راهبردی راهگشا و مفید در سازمان بهزیستی مورد استفاده قرار  می گیرد و این سازمان امروز تنها گوشه ای از اقدامات این شخص را در حوزه توانبخشی مشاهده می کند.
 
وی افزود: در حال حاضر باید نگاه دیگری به علوم توانبخشی داشته باشیم تا بتوانیم عموم مردم را از نتایج یافته های این علم برخوردار کنیم.
 
 
رئیس سازمان بهزیستی ادامه داد: علم توانبخشی، به مرور زمان، فرد معلول و آسیب دیده را تا حدودی، به اثربخشی اولیه باز می گرداند و فرصت فعالیت مجدد را برای توانیابان فراهم می‌کند.
 
وی افزود: تعهد خدمت به افرادی که به دلیل معلولیت های مختلف از فعالیت های اجتماعی بازمانده بودند با استفاده از خدمات توانبخشی، به زندگی عادی برگشتند.
 
رئیس سازمان بهزیستی کشور اضافه کرد: مسئولیت اصلی معلولان و آسیب دیدگان اجتماعی بر عهده سازمان بهزیستی است و این سازمان باید با بهره مندی از علم و تخصص به روز در حوزه توانبخشی، به ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به این افراد اقدام کند.
 
محسنی بندپی تأکید کرد:سعی می کنیم سرعت و کیفیت و خدمات مورد ارائه در حوزه توانبخشی را در این دولت افزایش بدهیم و در این راستا سازمان بهزیستی کشور سایر ظرفیت های خود را هم به کار می گیرد.
 
در پایان مراسم از تمبر سید مجید میرخانی با حضور انوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور،رونمایی شد.
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *