شناسه خبر: 11281 منتشر شده در مورخ: 1396/3/1 ساعت: 12:40 گروه: اجتماعی  
بهره برداری از استخر شنا ویژه معلولان

بهره برداری از استخر شنا ویژه معلولان

مدیرکل بهزیستی استان گیلان گفت: به‌منظور توانمندسازی و فراهم آوردن امکانات رفاهی برای معلولان، استخر شنا و آب درمانی ویژه معلولان در رشت به بهربرداری رسید.

به گزارش ایران سپید محمدرضا پارسی  در جریان افتتاح پروژه استخر شنا و آب درمانی معلولان رشت با اشاره به اینکه توانمندسازی و زندگی عزتمندانه با فراهم آوردن امکانات رفاهی برای معلولان از اهداف بزرگ بهزیستی است اظهار داشت: ساخت و احداث پروژه استخر معلولان در رشت از سال 911 آغاز شد.

مدیرکل بهزیستی استان گیلان اعتبار هزینه شده برای پروژه مذکور را 800 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: زیربنای استخر شنا و آب درمانی معلولان رشت با امکانات متعدد ورزشی و آب درمانی بالغ بر 4500 مترمربع است.

پارسی با تاکید بر اینکه ابعاد حوضچه این استخر 9 در 12 مترمربع است تصریح کرد: یکی از اهداف ایجاد و ساخت پروژه استخر شنا معلولان رشت، هیدروتراپی و آب درمانی معلولان جسمی حرکتی خفیف و متوسط است.

مدیرکل بهزیستی استان گیلان با بیان اینکه آب درمانی تاثیرات مطلوبی برای رفع اسپاسم و فلج مغزی دارد و معلولان می‌توانند از این استخر در راستای کاهش مشکلات جسمی و حرکتی استفاده کنند خاطرنشان کرد: در  پروژه مذکور امکانات ویژه‌ای برای نابینایان و ناشنوایان فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه معولان عزیز می‌توانند از این پروژه در راستای اوقات فراغت و تسهیل در اقدامات درمانی  استفاده کنند بیان داشت: امکانات و تجهیزات استخر شنا و آب درمانی معلولان رشت به‌طور رایگان در اختیار معلولان قرار می‌گیرد.

مدیرکل بهزیستی استان گیلان از افتتاح مرکز اجتماع درمانی ویژه معتادان در رشت خبر داد و تاکید کرد: برای اقدامات درمانی کوتاه مدت معتادان بی‌سرپرست، مرکز اقامتی 6 ماهه به‌صورت پایلوت در رشت راه اندازی شده  است.

 

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *