شناسه خبر: 1125 منتشر شده در مورخ: 1392/9/10 ساعت: 11:53 گروه: سیاسی  
رییس جمهوری براجرای هر چه زودتر فازهای 17و18 پارس جنوبی تاکید کرد

رییس جمهوری براجرای هر چه زودتر فازهای 17و18 پارس جنوبی تاکید کرد

رییس جمهوری درادامه برنامه های سفر روز شنبه خود به استان بوشهر از تاسیسات در دست اجرای فاز های 17و 18 پارس جنوبی در عسلویه به صورت هوایی دیدن و بر شتاب بخشیدن به اجرای امور باقی مانده این پروژه تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در این بازدید که به وسیله یک فروند بالگرد انجام شد در جریان آخرین وضعیت روند اجرای فازهای یادشده قرار گرفت.

در این سفر که بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت نیز رییس جمهوری را همراهی می کند، دکتر روحانی بر لزوم برنامه ریزی مسوولان برای شتاب بخشیدن به اجرای امور باقی مانده این فازها تاکید کرد.

هدف از طرح توسعه فازهای 17و18 ، تولید روزانه 50 میلیون مترمکعب گاز، 80 هزار بشکه میعانات گازی، سه هزارو 100 تن گازمایع، دوهزارو 800 تن اتان و 400 تن گوگرد است.

طرح های توسعه میدان مشترک گازی پارس جنوبی درشهرستان های عسلویه و کنگان استان بوشهر در دست اجراست.

شرکت در نشست شورای اداری استان بوشهر که عصر شنبه در سالن همایش های سازمان منطقه ویژه انرژی پارس در عسلویه برگزار می شود از دیگر برنامه های سفر یکروزه رییس جمهوری و هیات همراه به این استان است.

رییس جمهوری صبح روز شنبه برای بازدید از مناطق زلزله زده شهرستان دشتستان در راس هیاتی از اعضای دولت به استان بوشهر سفر کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر روحانی و هیات همراه پس از ورود به استان بوشهر با حضور در بیمارستان شهدای خلیج فارس شهر بوشهر از مصدومان زلزله دشتستان که در این بیمارستان بستری هستند، عیادت کرد.

همچنین رییس جمهوری پیش از ظهر شنبه با ورود به شهر زلزله زده برازجان مرکز شهرستان دشتستان استان بوشهر از مناطق آسیب دیده این شهر دیدن کرد.

رییس جمهوری را دراین سفر محمد شریعتمداری معاون اجرایی رییس جمهوری، رحمانی فضلی وزیر کشور، آخوندی وزیر راه و شهرسازی، نهاوندیان رییس نهاد ریاست جمهوری، ترکان مشاور ارشد رییس جمهوری و آیت الله حسینی بوشهری نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری همراهی می کنند.

رییس جمهوری شامگاه پنجشنبه در پیامی ضمن عرض تسلیت و ابراز همدری با داغداران و آسیب دیدگان این زمین لرزه ،از همه مسوولان ذی ربط خواست با بسیج امکانات و نیروی امداد رسانی، کمک های لازم به مردم مناطق زلزله زده انجام شود.

روحانی همچنین پنجشنبه شب در تماس تلفنی با استاندار بوشهر آمادگی دولت را برای هرگونه کمک به زلزله زدگان شهرستان دشتستان اعلام کرد.

بر اثر زمین لرزه 7/5 ریشتری عصر روز پنجشنبه هفتم آذر در شهرستان دشتستان هفت نفر کشته، 195 نفر مصدوم شدند و خسارت هایی بین 10 تا 60 درصد به 300 واحد مسکونی این منطقه وارد شد.

شهرستان دشتتسان با 240 هزار نفر جمعیت و مرکزیت شهر برازجان در فاصله 65 کیلومتری شرق بوشهر واقع است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *