شناسه خبر: 1124 منتشر شده در مورخ: 1392/9/10 ساعت: 11:54 گروه: سیاسی  
برنامه دولت، خلق حماسه اقتصادی در پارس جنوبی است
رییس جمهوری:

برنامه دولت، خلق حماسه اقتصادی در پارس جنوبی است

رییس جمهوری در جریان بازدید از فازهای در دست اجرای پارس جنوبی گفت: عزم دولت تدبیر و امید ، خلق حماسه اقتصادی در پارس جنوبی به عنوان پایتخت انرژی کشور است.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی عصر شنبه در ادامه سفر یک روزه خود به استان بوشهر از فازهای 12، 17 و 18 میدان گازی پارس جنوبی در عسلویه بازدید کرد.

در این بازدیدها که با حضور بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت و برخی از مدیران فازهای یادشده به صورت هوایی و به وسیله یک فروند بالگرد انجام شد، رییس جمهوری در جریان آخرین مراحل اجرایی فازهای یادشده قرار گرفت.

روحانی با تقدیراز فعالیت های صورت گرفته، به عزم دولت تدبیر و امید برای خلق حماسه اقتصادی اشاره و برای همه دست اندرکاران و متخصصان فعال در پروژه های پارس جنوبی آرزوی موفقیت کرد.

طرح های توسعه میدان گازی مشترک گازی پارس جنوبی درشهرستان های عسلویه و کنگان استان بوشهر هم اینک در دست اجراست.

شرکت درنشست شورای اداری استان بوشهر که شامگاه شنبه در سالن همایش های سازمان منطقه ویژه انرژی پارس در عسلویه برگزار می شود از دیگر برنامه های سفر یکروزه رییس جمهوری و هیات همراه به استان بوشهر است.

رییس جمهوری صبح روز شنبه برای بازدید از مناطق زلزله زده شهرستان دشتستان در راس هیاتی متشکل از اعضای دولت به استان بوشهر سفر کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر روحانی و هیات همراه پس از ورود به استان بوشهر با حضور در بیمارستان شهدای خلیج فارس شهر بوشهر از مصدومان زلزله دشتستان که در این بیمارستان بستری هستند، عیادت کرد.

همچنین رییس جمهوری پیش از ظهر شنبه با ورود به شهر زلزله زده برازجان مرکز شهرستان دشتستان استان بوشهر از مناطق آسیب دیده این شهر دیدن کرد.

رییس جمهوری را دراین سفر محمد شریعتمداری معاون اجرایی رییس جمهوری، رحمانی فضلی وزیر کشور، آخوندی وزیر راه و شهرسازی، نهاوندیان رییس نهاد ریاست جمهوری، ترکان مشاور ارشد رییس جمهوری و آیت الله حسینی بوشهری نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری همراهی می کنند.

بر اثر زمین لرزه 7/5 ریشتری عصر روز پنجشنبه هفتم آذر در شهرستان دشتستان هفت نفر کشته، 195 نفر مصدوم شدند و خسارت هایی بین 10 تا 60 درصد به 300 واحد مسکونی این منطقه وارد شد.

شهرستان دشتتسان با 240 هزار نفر جمعیت و مرکزیت شهر برازجان در فاصله 65 کیلومتری شرق بوشهر واقع است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *