شناسه خبر: 11223 منتشر شده در مورخ: 1396/2/16 ساعت: 10:33 گروه: ورزشی  
قهرمانی آذربایجان غربی و خوزستان در مسابقات گلبال بصیر

قهرمانی آذربایجان غربی و خوزستان در مسابقات گلبال بصیر

رقابتهای قهرمانی کشور گلبال جانبازان بصیر که در رامسر برگزار شد، با قهرمانی آذربایجان غربی در دسته برتر و خوزستان در دسته اول به پایان رسید.

به گزارش ایران سپید این مسابقات با با حضور 9 تیم در دسته برتر و 7 تیم در دسته اول برگزار شد. مسابقات دسته برتر قهرمانی کشور جانبازان بصیر در دو گروه پیگیری شد که در گروه الف: آذربایجان غربی، تهران ب، آذربایجان شرقی، شهرستانهای تهران و تهران الف حضور داشتند. در گروه ب نیز مازندران الف، کرمان، اصفهان و کردستان به مصاف هم رفتند. در دسته اول، 7 استان شرکت داشتند که در گروه الف، خوزستان، گیلان و اصفهان ب و در گروه ب، قم، خراسان رضوی، فارس و لرستان به صورت دوره ای با هم به رقابت پرداختند. پس از پایان مسابقات در مرحله گروهی، از رقابتهای دسته اول، چهار تیم خوزستان، قم، خراسان رضوی و گیلان به مرحله نیمه نهایی راه یافتند و از رقابتهای دسته برتر نیز چهار تیم آذربایجان غربی، کردستان، مازندران و تهران الف به نیمه نهایی صعود کردند. در مسابقات نیمه نهایی دسته اول، خوزستان 11 بر 4 قم را شکست داد و خراسان رضوی 9 بر 1 از سد گیلان گذشت و فینالیست شد. در مسابقه رده بندی این دسته، قم 13 بر 8 گیلان را شکست داد و سوم شد و در دیدار نهایی نیز خوزستان 13 بر 3 خراسان رضوی را شکست داد و قهرمان شد. در مسابقات دسته برتر و در مرحله نیمه نهایی، آذربایجان غربی 14 بر 4 کردستان را مغلوب کرد و مازندران 8 بر 4 از سد تهران الف گذشت و فینالیست شد. در دیدار رده بندی دسته برتر، تهران الف 7 بر 6 مقابل کردستان به پیروزی رسید و سوم شد. در رقابت نهایی نیز آذربایجان غربی با نتیجه 12 بر 11 مازندران را از پیش رو برداشت و قهرمان شد. ابو طالب باقری از مازندران با 31 گل آقای گل دسته برتر و حسین رجبپور از خوزستان با 21 گل زده، عنوان آقای گلی دسته اول را از آن خود کردند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *