شناسه خبر: 11214 منتشر شده در مورخ: 1396/2/14 ساعت: 11:57 گروه: اجتماعی  
اختصاص بودجه ناچیز برای خرید وسایل کمک توانبخشی

اختصاص بودجه ناچیز برای خرید وسایل کمک توانبخشی

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی گفت: همیشه بودجه در نظر گرفته شده برای خرید وسایل کمک توانبخشی یک، سوم بودجه مورد نیاز است

به گزارش ایران سپید نحوی نژاد در خصوص ارایه خدمات و وسایل توانبخشی به معلولان اظهار داشت: تهیه و ارایه خدمات و وسایل توانبخشی به معلولان یک طرح قدیمی است که از 2 سال گذشته دچار تحول شده و خدمات به صورت بهینه به معلولان ارایه می‌شود.

وی افزود: با توجه به اعتبارات موجود، ما در ارایه خدمات دچار عقب ماندگی هستیم و همیشه بودجه در نظر گرفته شده در این بخش یک سوم بودجه مورد نیاز است.
 
معاون توانبخشی سازمان بهزیستی بیان داشت: سامانه ای طراحی کرده ایم تا نیازهای تمام استان‌ها به وسایل کمک توانبخشی ثبت شود و اگر قرار باشد بودجه ای در این زمینه به استان ها اختصاص داده شود، با برنامه ریزی و درست صورت گیرد.
 
نحوی نژاد تاکید کرد: در تهیه وسایل کمک توانبخشی سعی کردیم تا افراد و دستگاه هایی مانند مجلس و دولت را که در امور بودجه ای دخیل هستند را نسبت به لزوم وجود وسایل توانبخشی برای معلولان و سالمندان آگاه کنیم و در این زمینه بودجه این بخش در سال 94 نسبت به سال 95، 60 درصد و بودجه سال 96 نسبت به سال 94، صد در صد افزایش پیدا کرده است.
 
وی افزود: به منظور تهیه بهترین وسایل توانبخشی عرصه ای را ایجاد کردیم تا تولیدکنندگان و واردکنندگان این حوزه شناسنامه دار شوند و محصولات این شرکت ها در سال 94 و 95 در قالب نمایشگاهی به نمایش در آمد و همچنین تیمی از کارشناسان را به چند کشور اعزام کردیم تا با آخرین دستاوردهای روز برای معلولان آشنا شوند.
 
معاون توانبخشی سازمان بهزیستی گفت: در سال 96 ردیف بودجه تهیه و خرید وسایل کمک توانبخشی جدا شده است تا پرداخت آن مشمول مرور زمان نشود.
 
نحوی نژاد ادامه داد: بعد از تحویل وسایل کمک توانبخشی به معلولان و سالمندان باید فرم رضایت مندی به صورت آنلاین در سایت ثبت شود تا میزان رضایتمندی از وسایل ارایه شده، مشخص شود.
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *