شناسه خبر: 11187 منتشر شده در مورخ: 1396/2/10 ساعت: 09:44 گروه: ورزشی  
اولویت های استراتژیک برای پارالمپیک توکیو مشخص شود

اولویت های استراتژیک برای پارالمپیک توکیو مشخص شود

رئیس کمیته پزشکی کمیته بین المللی پارالمپیک با اشاره به جایگاه ورزشکاران گفت: باید اولویت‌های استراتژیک خود را برای بازی های پارالمپیک توکیو مشخص کنیم.

به گزارش ایران سپید سمینار تخصصی به سوی توکیو شنبه در محل آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک با حضور مسئولان کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان برگزار شد.

دکتر «پیتر ون دویلت» در این سمینار با اشاره به اینکه از حضور در ایران برای حاضر شدن در سمینار تخصصی به سوی توکیو خوشحال است، گفت: وظیفه من توسعه پزشکی و علم ورزشی در جنبش پارالمپیک است و امروز می خواهم درباره استراتژی کمیته بین المللی پارالمپیک صحبت کنم. ما باید الویت های استراتژیک خود را برای بازی های پارالمپیک توکیو مشخص کنیم.

وی ادامه داد: باید سعی کنیم به ورزشکاران خود خدمت کرده و به آنها فرصت دهیم چراکه ورزشکاران هسته مرکزی برنامه های ما هستند. زندگی ورزشی یک ورزشکار معلول از نقطه ای شروع می شود و باید تا سطح حرفه ای ادامه پیدا کند. ایجاد فرصت و فضایی برابر وظیفه ای است که بر دوش ما گذاشته شده است.

رئیس کمیته پزشکی کمیته بین المللی پارالمپیک در بخش دیگری از صحبت های خود اظهار داشت: یکی دیگر از اهداف این کمیته کمک به ورزشکاران برای انتخاب رشته مناسب با توجه به توانمندی های جسمی آنان است. همچنین اگر اطلاعات خوبی درخصوص کلاس بندی یک ورزشکار داشته باشید می توانید کمک بیشتری به او کنید. ما هر ساله دو ملاقات برای ورزشکاران داریم که در این ملاقات های خصوصی مسائل روانی، تغذیه و تمرینی آنان مورد بررسی قرار می گیرد.

پیتر ون دویلت همچنین در این سمینار به تشریح وضعیت سایت کمیته بین المللی پارالمپیک پرداخت و اینکه ورزشکاران و مربیان با مراجعه به این سایت چگونه می توانند به اطلاعات روز درخصوص ورزش پارالمپیکی و مقوله ای نظیر دوپینگ دست پیدا کنند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *