شناسه خبر: 11150 منتشر شده در مورخ: 1396/2/2 ساعت: 10:05 گروه: اجتماعی  
۹۸ درصد فعالیت های سازمان بهزیستی به بخش خصوصی واگذار شده است

۹۸ درصد فعالیت های سازمان بهزیستی به بخش خصوصی واگذار شده است

مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان بهزیستی کشور گفت: ۹۸ درصد از فعالیت های سازمان بهزیستی به بخش خصوصی واگذار شده است.

به گزارش ایران سپید دکتر حسین رنجبران اظهار کرد: بالغ بر ۱۵۹ مأموریت در بخش های مختلف برای سازمان بهزیستی تعریف شده است.

وی با اشاره به وجود آسیب های اجتماعی مختلف مانند طلاق، کودکان کار، اعتیاد، خشونت خانوادگی و .. در کشور، افزود: کنترل آسیب های اجتماعی نیازمند مدیریت عالمانه و دانش قوی است.

به گفته مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان بهزیستی کشور، مدیریت عالمانه ودانشی درماموریت های محوله به سازمان، موجب آرامش سازمان شده است و از سویی دیگر با انجام اقدامات سازنده نظام سلطه جرأت چپ نگاه کردن به نظام اسلامی را ندارد.

دکتر رنجبران خاطرنشان کرد: آسیب های اجتماعی خاطر نظام ما را آزرده می کند و سازمان بهزیستی در تقسیم کار ملی مبارزه با آسیب های اجتماعی رسالت خطیری بر عهده دارد و اقدامات انجام شده در این راستا برای اولین بار توسط رئیس سازمان بهزیستی به محضر مقام معظم رهبری تقدیم شد.

این مقام مسئول با استناد به فرمایش امام راحل که فرمودند «کار در بهزیستی حسنه است»، ابراز کرد: خدمت در این سازمان عین عبادت و مقام معظم رهبری کار در بهزیستی را صدقه جاری عنوان کردند و چنانچه کاری بر اساس قصد قربت انجام شود پایداری و استحکام بیشتری خواهد داشت.

وی اضافه کرد: با انجام اقدامات لازم در راستای مبارزه با آسیب های اجتماعی رشد آسیب های روندی کاهش داشته و مسئولان سازمان بهزیستی به عنوان خط مقدم این کار مورد توجه هستند.

مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان بهزیستی کشور از ارائه پروتکل های مختلف برای مقابله با هر آسیب توسط سازمان بهزیستی خبر داد و گفت: به عنوان مثال در موضوع اعتیاد ابتدا اقدامات پیشگیرانه انجام می شود و پس از درمان نیز کار توانمندسازی معتادان توسط این سازمان انجام می گیرد.

دکتر رنجبران بیان داشت: اشرافیت اطلاعاتی درباره مشکلات و آسیب های اجتماعی می تواند در ارائه مشاوره ها در زمینه کاهش این آسیب ها بسیار مؤثر باشد.

این مسئول همچنین به واگذاری ۹۸ درصد فعالیت های سازمان بهزیستی به بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: حراست به عنوان بازوی این سازمان باید نطارت های مستمری بر عملکرد واحدهای تحت پوشش داشته باشد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *