شناسه خبر: 11145 منتشر شده در مورخ: 1396/1/30 ساعت: 09:10 گروه: اجتماعی  
سازمان بهزیستی با کارمندان متخلف برخورد می کند

سازمان بهزیستی با کارمندان متخلف برخورد می کند

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: در ایام انتخابات هر گونه فعالیت تبلیغاتی کارمندان سازمان بهزیستی ممنوع بوده و با افراد متخلف طبق قانون برخورد خواهد شد.

به گزارش ایران سپید انوشیروان محسنی بندپی گفت: طی بخش نامه ای اعلام کرده ایم که هر گونه سوءاستفاده از مددجویان سازمان بهزیستی کشور درایام انتخابات ممنوع است.

وی افزود: بر اساس این بخشنامه هر گونه سوءاستفاده ازافراد معلول و یا سایر مددجویان تحت حمایت سازمان بهزیستی کشور ممنوع اعلام شده است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به ممنوعیت فعالیت کارکنان سازمان بهزیستی در حوزه انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: به کارکنان سازمان بهزیستی اعلام شده که به هیچ وجه حق دخالت در امور انتخابات را ندارند و هر گونه فعالیت انتخاباتی آنها خلاف مقررات سازمان بهزیستی محسوب می شود.

بندپی ادامه داد: افراد می توانند خارج از ساعت اداری و در قالب ستادهای انتخاباتی فعالیت هایی را داشته باشند اما این فعالیت ها نباید در زمان حضور آنها در محل کار و استفاده از منابع دولتی باشد.

وی از ارجاع کارمندان متخلف سازمان بهزیستی کشور به دادگاه تخلفات اداری خبر داد و خاطر نشان کرد: در صورت هر گونه تخلف موضوع به دادگاه تخلفات اداری ار جاع داده خواهد شد و در این دادگاه برای فرد متخلف تصمیم گیری می شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با تأکید بر تدوین آیین نامه ومقررات برخورد با تخلفات اداری گفت: بدون شک هر گونه تصمیم گیری در رابطه با افراد متخلف بر مبنای آیین نامه و مقررات دادگاه تخلفات خواهد بود و این طور نیست که در ابتدا یک فرد اخراج شود.

محسنی بندپی با اشاره به لزوم حفظ حرمت مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی بیان کرد: درخواست ما این است که کاندیدای ریاست جمهوری و شورای شهر حرمت مددجویان نهادهای حمایتی را حفظ کرده و با وعده های دروغین سعی در جذب آرای آنها نداشته باشند.

به نقل از میزان

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *