شناسه خبر: 11129 منتشر شده در مورخ: 1396/1/26 ساعت: 09:40 گروه: اجتماعی  
یارانه بیشتر برای مددجویان نهاد های حمایتی

یارانه بیشتر برای مددجویان نهاد های حمایتی

وزیر تعاون: مددجویان نهادهای حمایتی از شنبه علاوه بر یارانه معمول خود یارانه های جدیدی بسته به میزان نفرات خانوار دریافت خواهند کرد.

به گزارش ایران سپید ربیعی وزیر تعاون  افزود: بر همین اساس مددجویانی که شناسایی شدند و نیازمند هستند از شنبه خانوارهای یک نفره 16 درصد حداقل دستمزد، دو نفره 27 درصد دستمزد، سه نفره 35 درصد حداقل دستمزد، 44 نفره 45 درصد دستمزد و 5 نفره و بیشتر 50 درصد دستمزد ماهانه اعلام شده امسال یارانه دریافت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: حداقل دستمزد امسال 930 هزار تومان تعیین شده که خانوار های مددجو و نیازمند نهادهای حمایتی بسته به تعداد خانوار درصدی از این دستمزد را دریافت خواهند کرد.
ربیعی به عنوان نمونه گفت: خانواری که پنج نفر باشند اگر 50 درصد 930 هزار تومان را حساب کنیم 465 هزار تومان دریافت می کنند که این غیر از میزان یارانه ای که ماهانه دریافت می کنند .
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد:در برنامه ما این است که این خانوارها را از یک تا پنج سال اموزش دهیم و حمایت کنیم و به اشتغال برسانیم اما اگر خانوارهایی امکان توانمند شدن نداشتند همچنان حمایت های نقدی انها ادامه پیدا خواهد کرد.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *