شناسه خبر: 11124 منتشر شده در مورخ: 1396/1/26 ساعت: 08:56 گروه: اجتماعی  
۱۰۰۰ فرصت شغلی برای معلولان و مددجویان بهزیستی هرمزگان ایجاد شد

۱۰۰۰ فرصت شغلی برای معلولان و مددجویان بهزیستی هرمزگان ایجاد شد

مدیرکل سازمان بهزیستی استان هرمزگان از ایجاد ۱۰۰۰ فرصت شغلی برای معلولان و مددجویان استان هرمزگان در سال ۹۵ خبر داد.

به گزارش ایران سپید مهین عسکری  اظهار داشت: یکی از برنامه‌های اداره کل بهزیستی هرمزگان توجه به اشتغال و توانمندسازی مددجویان و معلولان در سازمان بهزیستی است که از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وی بیان داشت: مساعدت با راه‌اندازی طرح‌های خوداشتغالی و تجهیز و توسعه زمینه‌های کسب و کار مددجو و اشتغال به‌کار (کاریابی) و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای از جمله راهکارهای نیل به هدف عالی سازمان که همانا خودکفایی، استقلال و عدم وابستگی به حمایت‌های مالی مستقیم دولت است که از طریق انجام فعالیت‌های ذیل پیگیری می‌شود.

مدیرکل سازمان بهزیستی هرمزگان در ادامه تصریح کرد: شناسایی معلولان و مددجویان توانا و جویای کار در سراسر استان، مصاحبه و مشاورزه شغلی و تشکیل پرونده کار و اشتغال برای جامعه هدف بهزیستی، پرداخت تسهیلات خوداشتغالی از منابع موجود، پرداخت حق بیمه سهم کارفرمایی معلولان و مددجویان، پرداخت یارانه جبران کارایی معلولان به کارفرمایی که اقدام به جذب افراد معلول می‌کنند و همچنین معرفی مددجویان جهت اشتغال به مراکز غیردولتی تحت نظارت سازمان از جمله راهکارهای مناسب جهت تحقق اهداف سازمان است.

عسکری در پایان گفت: در این راستا اداره کل بهزیستی هرمزگان در سال 95 از طریق راه های ایجاد اشتغال مذکور برای بیش از یک هزار نفر شغل ایجاد کرده است.

 وی ابرازداشت: با عنایت به اینکه سال جاری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری نام‌گذاری شده است این اداره کل توانمندسازی و اشتغال را جهت جامعه هدف خود در اولویت کاری قرار داده است.

منبع تسنیم

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *