شناسه خبر: 11114 منتشر شده در مورخ: 1396/1/22 ساعت: 09:03 گروه: ورزشی  
افتتاح مجموعه‌های ورزشی برای جانبازان و معلولان با هدف توانمندسازی این قشر از جامعه

افتتاح مجموعه‌های ورزشی برای جانبازان و معلولان با هدف توانمندسازی این قشر از جامعه

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان گفت: افتتاح مجموعه‌های ورزشی در چند سال گذشته برای جانبازان و معلولان مناسب سازی شده است

به گزارش ایران سپید محمود خسروی وفا در حاشیه افتتاحیه  نخستین مجموعه ورزشی اختصاصی جانبازان و معلولان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ارزشیابی استان‌ها، با توجه به شاخص‌های در نظر گرفته شده اصفهان دومین استان کشور محسوب می‌شد اما با به وجود آمدن این مجموعه ظرفیت ورزش همگانی استان بالاتر می‌رود و همچنین سهم حضور ورزشکاران اصفهانی در رشته‌های مختلف افزایش پیدا می‌کند.

وی درباره اهمیت حوزه جانبازان و معلولان در ورزش تصریح کرد: استاندارد جهانی به این صورت است که با استانداردسازی مجموعه‌های عمومی شهروندان مختلف از مجموعه‌های ورزشی استفاده کنند اما افتتاح این مجموعه به عنوان ظرفیت ویژه‌ای محسوب می‌شود و از این نظر قابل اهمیت است که تمام ظرفیت آن جهت استفاده جانبازان و معلولان است.

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان، گفت: افتتاح مجموعه‌های ورزشی در چند سال گذشته با استانداردسازی خاصی انجام شده فقط بایستی سهمی را برای قشر جانبازان و معلولان در نظر گرفته شود و اختصاص این سهم به حفظ سلامت این قشر کمک می‌کند و با توانمندسازی آن‌ها نقطه قوتی برای خانواده‌های این عزیزان ایجاد می‌شود. همچنین برای آمادگی و انسجام تیم‌های ملی ما نیز کمک‌کننده است.

وی بیان کرد: در تمام استان‌ها مجموعه ورزشی اختصاصی جانبازان و معلولان در حال استفاده است اما این مجموعه بعد از تهران به عنوان دومین مجموعه‌ای است که سرمایه‌گذاری آن بر عهده شهرداری است.

خسروی وفا اظهار بیان کرد: ورزشکارانی که به صورت رسمی تمرینات خود را انجام داده و در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند حدود 100 هزار نفر در 20 رشته ورزشی هستند که این آمار در حد جمعیت گسترده جانبازان و معلولان نیست و باید افزایش یاید.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *