شناسه خبر: 11086 منتشر شده در مورخ: 1396/1/6 ساعت: 14:15 گروه: اجتماعی  
اطلاعیه سازمان بهزیستی درباره چگونگی خدمت‌رسانی در ایام نوروز

اطلاعیه سازمان بهزیستی درباره چگونگی خدمت‌رسانی در ایام نوروز

سازمان بهزیستی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در ایام نوروز موجبات آسایش، رفاه و شادی هموطنان را فراهم خواهد آورد.

به گزارش ایران سپید بنابر اعلام روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بهزیستی، در اطلاعیه این سازمان آمده است.

« مردم عزیز و شریف ایران
بهار این با شکوه‌ترین جلوه‌های خدا در جهان هستی و بازدمیدن حیات در گلستان خلقت می‌آید تا در گوش جانمان رحمت و محبت حضرت دوست را زمزمه کند و نوروز این کهنه روز قرن‌ها، حلقه مشترک فرهنگ و تمدن ایران زمین با دین مبین اسلام که واژه‌هایی چون صله ارحام، تفکر نوآوری، سرزندگی، پاگیزگی و تعاملات اجتماعی را معنا و مفهوم می‌بخشد امسال با عطر یاس نبوی و شمیم حیات بخش فاطمی معطر گشته و نام بهار مزین به یاد حضرت فاطمه زهرا(س) شده است؛ ضمن تبریک به مناسبت سالروز ولادت آن بانوی بزرگوار، عید سعید نوروز را شادباش و تهنیت عرض می‌نماید.
 
خدمتگزاران شما در سازمان بهزیستی کشور در ایام نوروز نیز مانند همیشه تلاش می‌نمایند موجبات آسایش، رفاه و شادی شما عزیزان به بهترین شکل فراهم گردد در همین راستا اعلام می‌نماییم:
 
_ تمامی پایگاه‌ها و مراکز خدمات اورژنس اجتماعی با شماره 123 در تمام ساعات شبانه‌روز آماده خدمات‌رسانی به تمامی شهروندان گرامی در سراسر کشور می‌باشند.

_ تمامی مراکز نگهداری و مراقبت از سالمندان، معلولین جسمی _ ذهنی و حرکتی، بیماران روانی مزمن کماکان با تمامی امکانات و توان خود در جهت سلامتی، رفاه و شادی عزیزان مقیم در این مراکز خدمت‌رسانی می‌نماید.

_ با توجه به رویکردهای اخلاق‌مدار و فرهنگ غنی ملی ایرانی اسلامی شما مردم عزیز مبنی بر صله ارحام و نوع دوستی توصیه می‌نماییم جهت فراهم نمودن زمینه‌های شادی و نشاط گروه‌های هدف مقیم در مراکز سازمان در صورت امکان شرایطی فراهم نمایید آنها چند روزی را در ایام نوروزی در کنار شما از محیط گرم و صمیمی خانواده برخوردار گردند.

_ تمامی شیرخوارگاه‌ها و مراکز نگهداری شبانه‌روزی کودکان و فرزندان سازمان کما فی السابق در ایام نوروز به خدمت‌رسانی به این عزیزان مشغول و موظف می‌باشند.

_ در صورت تمایل شما مردم عزیز به دیدار از کودکان، فرزندان، معلولین و بیماران روانی مزمن و حضور در کنار سفره‌های سال نو و تقسیم شادی خود با این عزیزان تمامی مراکز سازمان در ایام نوروز آماده پذیرایی از شما بزرگواران می‌باشد.

_ در راستای تثبیت و تقویت فرهنگ خیر جمعی و مسئولیت اجتماعی چنانچه مایل به ارائه هر گونه مشارکت و همیاری (مادی، معنوی، خدمت رسانی) به آحاد جامعه هدف بهزیستی می‌باشید این سازمان آمادگی خود را جهت همکاری و پذیرش شما مردم نوع‌دوست و مهربان اعلام می‌نماید.

در پایان نوروز را بگونه‌ای به جشن بنشینیم که با خود عهد ببندیم در دفتر عمر و تقویم سال جز به قلم مهربانی، صداقت عدالت و خط رضایت حضرت حق و جوهر خدمت به بندگان او چیزی ننگاریم.»

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *