شناسه خبر: 11063 منتشر شده در مورخ: 1395/12/24 ساعت: 09:23 گروه: اخبار روزنامه ایران سپید  
روزنامه سه شنبه 24 اسفند 1395

روزنامه سه شنبه 24 اسفند 1395

عناوین امروز: بهترین رابطه بین رهبری و رئیس جمهوری وجود دارد / اجرای مرخصی زنان شاغل دارای فرزند خوانده / چهارمین بسته «حمایتی غذایی» توزیع شد / آسیب دست و چشم، بیشترین حوادث چهارشنبه سوری / اصطلاحی به نام موسیقی مدرن / مروری بر سنتهای فراموش شده چهارشنبه آخر سال / شور و شیرینهای عید / انتظار از پارالمپیک 2020 فراتر از ریو است / قتل عجیب جوان ۲۷ ساله در جیرفت به دست کودک ۵ ساله

روزنامه «ایران سپید»

سه شنبه 24 اسفند 1395

15 جمادی الثانی 1438

14 مارس 2017

سال بیست و یکم شماره 5529

صاحب امتیاز:

خبرگزاری جمهوری اسلامی      

مدیر مسئول: سهیل معینی

سامانه پیامکی: 3000465040

نشانی پستی: تهران- ص.پ. 158755388

تلفن: 84711371

شماره انتشارات: 5-88548892

وبسایت: www.iransepid.ir

پست الکترونیک: iransepid@icpi.ir

.........عناوین این شماره.......

بهترین رابطه بین رهبری و رئیس جمهوری وجود دارد 2

اجرای مرخصی زنان شاغل دارای فرزند خوانده 4

چهارمین بسته «حمایتی غذایی» توزیع شد 5

آسیب دست و چشم، بیشترین حوادث چهارشنبه سوری 6

اصطلاحی به نام موسیقی مدرن 8

مروری بر سنتهای فراموش شده چهارشنبه آخر سال

شور و شیرینهای عید 13

انتظار از پارالمپیک 2020 فراتر از ریو است 16

قتل عجیب جوان ۲۷ ساله در جیرفت به دست کودک ۵ ساله

اطلاعرسانی

 

صئ.......سیاسی

بهترین رابطه بین رهبری و رئیس جمهوری وجود دارد

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری با انتقاد از کسانی که میگویند رئیس جمهوری در مقابل فلان مطلب رهبر معظم انقلاب ایستادگی کرده یا انجام نداده است، گفت: بهترین رابطه بین رهبری و رئیس جمهوری وجود دارد.

* عارف، رئیس شورای عالی سیاستگذاری اصلاحطلبان با تشریح برنامه های این شورا برای انتخابات 96 گفت: نامزد جریان اصلاحات به اتفاق آرا در انتخابات آینده، دکتر روحانی است.

* ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در پاسخ به ادعاهای واهی نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: بنیامین نتانیاهو به منظور فروش دروغهای نژاد پرستانه علیه آحاد یک ملت که سه بار در تاریخ، یهودیان را نجات داده، متوسل به تاریخ قلابی و تحریف تورات شده است.

* اعضای فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری دیدار کردند. در این دیدار که روز  دوشنبه انجام شد، محمدرضا عارف رییس فراکسیون امید و تعدادی از اعضای این فراکسیون درمورد مسایل کشوری ازجمله انتخابات 96، شرایط سیاسی و اقتصادی کشور، سخنرانی کردند.

* حسین ابراهیمی، عضو ارشد شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز، گروههای سیاسی را از تخریب طرف مقابل برحذر داشت و گفت: جناحها و حامیان نامزدهای انتخاباتی به جای تخریب رقیب، برنامه های خود را ارائه کنند.

* بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه گفت: سیاستهای غلط برخی کشورهای اروپایی در قبال سوریه و منطقه، باعث گسترش تروریسم شده است.

* صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) گزارش داد: خشونتهای شدید علیه کودکان در سوریه در سال 2016 رکورد زد و با کشته شدن دستکم 652 کودک سوری در جنگ تقریباً شش ساله در این کشور، بدترین سال را برای این قشر رقم زد.

صئ.......اجتماعی

 اجرای مرخصی زنان شاغل دارای فرزند خوانده

زدا، معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی از اجرای مرخصی 84 روز «دوره مراقبت» ویژه زنان شاغل که فرزندی را از بهزیستی به حضانت میگیرند خبر داد و گفت: این بخشنامه از یک ماه گذشته ابلاغ شده و قابل اجراست. وی با اشاره به فراهم شدن امکان استفاده از مرخصی استعلاجی "دوره مراقبت" برای مادران شاغل که کودکی را به فرزندخواندگی قبول میکنند گفت: شورای حقوقی سازمان مجوز اجرای این طرح را داده و ما پذیرفته ایم.

* خاطیان آخرین چهارشنبه سال تا پایان نوروز میهمان پلیس: استاندار تهران گفت: افرادی که در آخرین چهارشنبه سال موجب اخلال در نظم عمومی شده و برای شهروندان ایجاد مزاحمت کنند، تا پایان تعطیلات نوروز میهمان مراجع انتظامی و قضائی میشوند.

صئ.......اقتصادی

 چهارمین بسته «حمایتی غذایی» توزیع شد

علی ربیعی، وزیر تعاون گفت: بسته حمایت تغذیه ای با اعتباری بالغ بر 2 هزار میلیارد ریال (200 میلیارد تومان) (یکشنبه) توزیع شد و سهم هر خانوار حدود یک میلیون و 200 هزار ریال (120 هزار تومان) است. این چهارمین بسته حمایتی غذایی است که در دولت یازدهم برای حمایت از افراد تحت پوشش توزیع میشود و یکی از این بسته ها به صورت خاص برای زنان و کودکان دچار سوء تغذیه است.

* پرداخت دیه شهدای آتشنشان پلاسکو: همتی، رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران میزان دیه پرداختی به بازماندگان هریک از شهیدان آتشنشان در حادثه فرو ریزش ساختمان پلاسکو را نزدیک به چهار میلیارد و 130 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: به محض مشخص شدن وراث قانونی، شرکت بیمه کارآفرین این مبلغ را میپردازد. در حادثه پلاسکو 16 آتشنشان و پنج شهروند جان خود را از دست دادند.

 

صئ.......بهداشت و سلامت

 آسیب دست و چشم، بیشترین حوادث چهارشنبه سوری

رئیس اورژانس کشور، آسیب مناطق چشم و دست را از جمله بیشترین آسیبها در چهارشنبه سوری دانست. دکتر پیرحسین کولیوند گفت: هر ساله تعدادی از هموطنان مان در چهارشنبه آخر سال، دچار آسیب میشوند یا جانشان را از دست میدهند. طیف سنی افرادی که در این روز دچار آسیب میشوند، زیر ۳۰ سال است. عده ای هم به عنوان تماشاچی یا رهگذر آسیب میبینند؛ بنا بر این، اگر والدین در این روز کنار فرزندانشان باشند، گرفتاریهایمان کمتر میشود. عملیات نوروزی اورژانس از روز ۲۵ اسفند ماه آغاز میشود و همه پایگاههای شهری و جاده ای باید تلاش مضاعفی داشته باشند. نیروهای پایگاههای جاده ای در کنار جاده ها و در ملأ عام حضور دارند تا موجب آرامش شوند. وی افزود: نظارتها در مراکز مختلف ارائه خدمت، اعم از بیمارستان، هتل، رستوران و... در سطوح مختلف درمانی و بهداشتی مستمر انجام میشود. کولیوند تأکید کرد: سهولت دسترسی مردم به خدمات دندانپزشکی در ایام نوروز و دسترسی کامل به کدهای ۲۴۷ و ۷۲۴ -که برای برنامه مراقبت از بیماران سکته قلبی و سکته مغزی است-، مورد تأکید ماست. همچنین توجه ویژه ای به حضور متخصصان مقیم، به ویژه در مراکز تروما خواهد شد. وی با اشاره به خدمات اورژانس هوایی گفت: در حوادث ترافیکی ۶۰ درصد از انتقالها را بالگردهای اورژانس هوایی انجام میدهند.

* تأثیر رژیم غذایی مدیترانه ای بر درد مزمن ناشی از چاقی: متخصصان سلامت معتقدند رژیم غذایی مدیترانه ای برای بهبود افرادی که از اضافه وزن رنج میبرند و دچار درد مزمن ناشی از چاقی هستند مفید است. رژیم غذایی سرشار از گوشت ماهی، میوه، سبزیجات، خشکبار، فوائد بیشماری برای سلامتی دارد. از آنجا که افراد چاق مبتلا به درد مزمن معمولاً دچار درجه بالایی از التهاب هستند، خوراکیهایی با خاصیت ضد التهابی میتواند سبب کاهش میزان درد باشند.

 

صئ.......آهنگ و درنگ

 اصطلاحی به نام موسیقی مدرن

از زمان پیدایش ستون آهنگ و درنگ تا به حال، به جز معدود دفعاتی که به دلیل همزمانی انتشار ستون با رویدادهای خاص، به گزارش و نقد آن رویدادها پرداختیم، در سایر شماره ها سعی کردیم در فضایی هرچند محدود، به معرفی چیزی که با نام موسیقی کلاسیک در دنیا شناخته میشود بپردازیم. پدیده ای که اساس و شالوده بسیاری از موسیقیهایی است که امروزه در سبکهای مختلف، این طرف و آن طرف شنیده میشود، به طور جد، وامدار هنرمندان و آفریدگارانِ بزرگی است که در بازه زمانیِ ششصد سال گذشته، انواع و اقسام خلاقیتها را در موسیقی به وجود آورده اند و تئوریهای مختلف را طرحریزی و قابل استفاده کرده اند. از موسیقیِ قرون وسطی نوشتیم و موسیقی باروک، کلاسیک و رمانتیک را واکاوی کردیم و نمونه های صوتی از هر دوره را با هم شنیدیم و برخی از ماندگارترین آفرینندگان هر دوره را هم شناختیم. در آخرین شماره از آهنگ و درنگ در سال ۹۵، بد نیست نگاهی داشته باشیم به متأخرترین دوره از دوره های اصلی در موسیقی کلاسیک و پرونده معرفی دوره های مختلف موسیقی را در پایان سال، ببندیم و در سال تازه، به سراغ مفاهیمِ تازه برویم. آنچه که در میان اهالی موسیقی به عنوان آخرین دوره از دوره های اصلی و چهارگانه موسیقی شناخته میشود، دوره ای است که با نام موسیقی مدرن از آن یاد میشود. موسیقی مدرن یا نوگرایی در موسیقی، به دیدگاهی فلسفی و زیباییشناسانه اشاره دارد که برگرفته از تغییر در زبان موسیقایی و توسعه آن در سالهای پایانی سده ۱۹ میلادی و ابتدای سده ۲۰، است. در این دوره، واکنشهای مختلفی برای به چالش کشیدن و تفسیر دسته بندیهای قدیمیتر موسیقی رخ داد به شکلی که نوآوریهایی برای گشودن راهی تازه در سازماندهی و رسیدن به دیدگاههای ملودیک، هارمونیک و صدایی تازه در موسیقی پدید آمدند و نگاه جهانی زیبایی شناسانه را در ارتباطی نزدیک با دوره ای بزرگتر، قابل شناسایی و هویتدار از نوگرایی در هنر آن زمان، تغییر دادند. از ویژگیهای برجسته این دوره، کثرت در زبان موسیقی است که نشان میدهد هیچ سبک موسیقایی تا کنون، در موضع غالب نبوده است. حقیقت ذاتی این تفکر، این اعتقاد است که موسیقی به هیچ وجه پدیده ای ایستا نیست که توسط حقایق همیشگی و اصول کلاسیک تعریف شود، بلکه پدیده ای است، ذاتاً تاریخی و تکاملی. در حالی که اعتقاد به پیشرفت موسیقایی یا اصل نوآوری در مدرنیسم، تازه و یکتا نیستند، بلکه مانند ارزشهایی هستند که به طور ویژه در مواضع زیبایی شناختی نوگرایی اهمیت دارند. بحث در باره موسیقی مدرن زیاد است، اما این بحث را در اینجا خاتمه میدهیم و ادامه آن را به ذهن کنجکاو و جستجوگرِ مخاطبانمان وامیگذاریم. اما به عنوان یک نمونه صوتی از دوره مدرن، لطفاً گوش کنید به فانتزی برای ویلن با همراهی پیانو، اثر آرنولد شونبرگ.

 

صئ.............فرهنگ و هنر

 مروری بر سنتهای فراموش شده چهارشنبه آخر سال

چهارشنبه سوری از آداب و رسوم قدیمی ایرانی است. در ادامه چندی از این آداب را میخوانیم: سال نو، کوزه نو: ایرانیان در شب چهارشنبه سوری کوزه های سفالی کهنه را بالای بام خانه برده، به زیر افکنده و آنها را میشکستند و کوزه نویی را جایگزین میساختند. آنها بر این باور بودند که در طول سال بلاها و قضاهای بد در کوزه متراکم میگردد که با شکستن کوزه، آن بلاها دور خواهد شد. - آجیل مشکلگشای چهارشنبه سوری: در گذشته پس از پایان آتش افروزی، اهل خانه و خویشاوندان گرد هم میآمدند و آخرین دانه های نباتی مانند: تخم هندوانه، تخم کدو، پسته، و... را که از ذخیره زمستان باقی مانده بود، روی آتش بو داده و با نمک تبرک میکردند و میخوردند. آنان بر این باور بودند که هر کس از این معجون بخورد، نسبت به افراد دیگر مهربانتر میگردد و کینه و رشک از وی دور میگردد. امروزه اصطلاح نمکگیر شدن و نان و نمک کسی را خوردن و در حق وی خیانت نورزیدن، از همین باور سرچشمه گرفته است. - شال انداختن: شال اندازی از دیگر مراسم شب چهارشنبه سوری است که تا کنون اعتبار خود را در شهرها و روستاهای همدان و زنجان حفظ کرده است. جوانان چندین دستمال حریر و ابریشمی را به یکدیگر گره زده، از آن طنابی رنگین به بلندی سه متر میساختند. آن گاه از راه پلکان خانه ها یا از روی دیوار، آن را از روزنه دودکش وارد منزل می کردند و یک سر آن را خود، در بالای بام در دست میگرفتند و با سرفه کوتاهی صاحبخانه را مطلع میکردند، صاحبخانه که منتظر آویختن چنین شالهایی بود، به محض مشاهده طناب رنگین، آنچه قبلاً آماده کرده، در گوشه شال میریخت. اگر هدیه نان بود نشانه نعمت و اگر شیرینی بود، نشانه شیرین کامی و شادمانی. انار نشانه کثرت اولاد در آینده، گردو نشان طول عمر و کشمش نشانه پر آبی در سال نو و نقره نماد سپیدبختی در سال جدید بوده است.

 

صئ.......عیدانه

 شور و شیرینهای عید

 تعطیلات عید نزدیک است و خرید کردن حال و هوای قشنگی به این روزهایمان میدهد؛ خرید مواد غذایی هم در این میان پررنگ تر و مهمتر است. شیرینی و شکلات، آجیل و میوه برای پذیرایی از مهمانان نوروزی است. علیرغم وضعیت بسیار مناسب تولید خشکبار و وفور محصول، بازار آجیل یکی از بی سامانترین بازارهای شب عید است و فروشندگان به هر نرخی که دلخواهشان است محصولاتشان را عرضه میکنند. اما شما اگر میخواهید آجیل خوب با قیمت مناسب را خریداری کنید، بهتر است سری به نمایشگاههای بهاره بزنید؛ چرا که تعداد فروشندگان آجیل و شکلات و... بسیارند. برای همین، بازار رقابت داغ داغ است و این امتیاز را به شما میدهد که با تست محصولات، بهترین را با قیمت مناسب خریداری کنید. برای آنکه از میانگین قیمتهای بازار آگاه باشید، ما سری به مراکز خرید آجیل و شکلات زدیم تا با بررسی قیمتها شما را در خریدتان یاری کنیم. اگر قصد خرید از فروشگاههای بهاره را دارید، بهتر است بدانید مغز گردو هر کیلو 56 هزار تومان، انجیر کیلویی 22 هزار تومان، توت خشک کیلویی 34 هزار تومان، مویز هر کیلو 27 هزار تومان، گردو خورشتی 40 هزار تومان؛ تخمه آفتابگردان، تخمه کدو و مرمری زرد، تخمه محبوبی و تخمه ژاپنی به ترتیب، کیلویی 12، 20، 15 و 25 هزار تومان است. پسته اکبری و مغز بادام و فندق دستچین هر کیلو 56 هزار تومان و پسته کله قوچی 39 هزار تومان است. البته این اقلام در غرفه ها با قیمتهای متفاوتی عرضه میشوند؛ مثلاً در غرفه ای پسته اکبری  42 هزار تومان، گردو کاغذی 28 هزار تومان بود. بادام زمینی با رنج قیمتی از کیلویی 15 تا 25 هزار تومان نیز در این نمایشگاه عرضه میشود. آجیل چهار مغز هر کیلو 42 هزار تومان. بادام منقا هر کیلو 40 هزار تومان. میتوانید شکلات کاکائویی با مارکدارک در سه درجه تلخی 38 درصد، 54 درصد و 78 درصد را با قیمت هر کیلو 17 هزار تومان خریداری کنید. همچنین شکلات کاکائو با مغز مارک شیرین عسل را با قیمت هر کیلو 28 هزار تومان و همچنین شکلاتهای دیگر با مارکهای مختلف را میتوانید با رنج قیمتی از 42 الی 55 هزار تومان تهیه کنید. پشمک حاج عبد ا... کیلویی 17 هزار تومان. شیرینی آلمانی درشت هر بسته 25 هزار تومان، شیرینی نخودچی هر بسته 11 هزار تومان است. با گشت و گذار در شیرینی فروشیهای شهرمان قیمت چند قلم از این محصولات خوشمزه، اما زیانآور را جویا شدم. اکثر شیرینی فروشیها شیرینیهایی که میشود در این ایام به مدت بیشتری مصرف و نگهداری کرد را در ظرفهای یک کیلویی تا یک کیلو و 200 گرمی بسته بندی کردند. قیمت برخی از این شیرینیها به طور تقریبی: یک بسته شیرینی نروژی 31 هزار تومان، رویال شکلاتی 25 هزار تومان، فرانسوی 21 هزار تومان، تسمه ای مربایی 20 هزار تومان، سوئدی 22 هزار تومان. کرانچ 19 هزار تومان و شیرینی تر، کیلویی 15 هزار تومان است. (جعفری)

 

صئ.......ورزشی

انتظار از پارالمپیک 2020 فراتر از ریو است

آخرین نشست هیأت رئیسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک در سال 1395، با حضور دکتر سلطانیفر، وزیر ورزش و جوانان در محل کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد. در این نشست، سه نماینده مجلس شورای اسلامی، (طیبه سیاوشی عضو کمیسیون فرهنگی و ناظر مجلس بر کمیته ملی پارالمپیک، غلامعلی جعفرزاده و سکینه الماسی حضور داشتند.) در ابتدای نشست، دکتر سلطانیفر، وزیر ورزش و جوانان با قدردانی از تلاش و پیگیری دلسوزانه حاضران در جلسه، محمود خسرویوفا، رئیس کمیته را عنصری لازم برای جامعه ورزش معلولین دانست و ایشان را از طرف وزیر ورزش، به عنوان نماینده تام الاختیار در امور مربوط به ورزش جانبازان و معلولین معرفی کرد. وی بیان داشت: با توجه به تصویب قانون انتزاع کمیته ملی پارالمپیک از المپیک که در مجلس شورای اسلامی تصویب شد، جلسات و نشستهای جداگانه ای برای اجرای قانون با خسرویوفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک داشتیم و شاخصهای اجرای این قانون در نشستهای دو جانبه مورد بحث قرار گرفت. در این نشست، ایده ها و پیشنهادهای خوبی مطرح شد و اعضا به طرح مشکلات ورزش معلولین پرداختند. سلطانیفر در ارتباط با برنامه های قهرمانی و نگاه وزارت ورزش به پارالمپیک 2020 توکیو  گفت: برنامه ریزی ما در خصوص مسابقات پارالمپیک 2020 توکیو، مدیریتی و کلان است. وی در خصوص انتظار و نگرش وزارت به پارالمپیک 2020 توکیو تأکید کرد: انتظار ما در پارالمپیک 2020 توکیو، جایگاه بهتر و کسب مدالهای بیشتر است و برنامه ریزیها در همین راستا انجام خواهد شد. وزیر ورزش در پایان ضمن تبریک سال 96، سال آینده را سالی پر بار برای جامعه ورزش ذکر کرد و افزود: ما در سال 95، تصویب قانون تخصیص 27 صدم درصد از 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده به ورزش کشور را داشتیم و این اتفاق مهم، شروع حرکتی نوین در راستای تحول در ورزش کشور خواهد بود.

صئ.......حوادث

 قتل عجیب جوان ۲۷ ساله در جیرفت به دست کودک ۵ ساله

جوان 27 ساله در صندلی عقب تاکسی مسیر رودبار به کرمان نشسته بود، ناگهان تیری از اسلحه شکاری جلوی خودرو به سمت وی شلیک و قفسه سینه اش را شکافت. راننده تاکسی، جوان را فوری به بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت رساند، اما وی در دم جان باخت. متهم به قتل که در صندلی جلوی تاکسی مشغول بازی با سلاح شکاری بود، سهوی ماشه اسلحه را چکاند و تیر خلاص شده از آن به مسافر عقب خودرو اصابت کرد و موجب مرگ وی شد. متهم به قتل که پسر راننده تاکسی است، پنج سال بیشتر ندارد. به نقل از پدر این کودک که راننده تاکسی رودبار به کرمان است، کودک وی در صندلی جلوی تاکسی در حال بازی با یک سلاح شکاری بوده که ناگهان تیری از آن خلاص میشود و به سمت راست قفسه سینه مسافر عقب خودرو برخورد میکند.

* دیدن دختر هفت ساله پس از ۷ سال کما: مادری پس از ۷ سال از شرایط کما درآمد و دختربچه هفت ساله اش را دید. دنیلا کواسویچ 25 ساله از زمان به دنیا آوردن دخترش در حالت زندگی نباتی به سر میبرد. با وجود این، همسرش حرف پزشکان با این مضمون که هیچ بیماری تا به حال پس از این مدت طولانی به هوش نیامده را گوش نکرد به امید آنکه همسرش به هوش آید و در کمال شگفتی دنیلا به هوش آمد.

* پایان تراژیک زندگی عاشقانه: «آنگس میر» سالها عاشقانه و به تنهایی از همسر بیمارش مراقبت کرد. زن 84 ساله آلزایمر گرفته بود و هیچ کس را نمیشناخت، اما این موضوع ذره ای از علاقه همسرش کم نکرده بود. شرایط این زن هر روز وخیمتر میشد و آنگس که نمیتوانست زجر کشیدن او را ببیند، تصمیم گرفت هم او را بکشد و هم خودکشی کند. او پس از قتل همسرش، به راه آهن رفت و با دیدن قطار روی ریل خوابید. اما مأموران او را نجات دادند. این پیرمرد به قتل همسرش اعتراف کرد و مجرم شناخته شد. او پس از چند روز در زندان جان سپرد.

اطلاعرسانی

* انجمن نابینایان ایران طی تفاهمنامه ای با شرکت آوای سلامت صبا که به عنوان مجری خدمات دندانپزشکی در کل کشور فعالیت دارد، پوشش خدمات دندانپزشکی را شامل تمام خدمات عمومی و تخصصی و خدمات دندانپزشکی اطفال با تخفیفات ویژه 30 الی 50 درصدی و با کیفیت مطلوب برای تمامی نابینایان و کمبینایان کل کشور و خانواده های محترم ایشان فراهم نموده است. www.saniran.ir 09126176597 و 1-22560060.

* به اطلاع کلیه اعضای محترم جامعه نابینایان آذربایجان شرقی میرساند: مجمع عمومی عادی سالانه این تشکل جهت ارائه گزارش عملکرد و انتخاب هیئت مدیره و بازرسان جدید، رأس ساعت 9 صبح روز سه شنبه 5/2/96 برگزار خواهد شد. شایان ذکر است، زمان ثبت نام از کاندیداهای عضویت در هیئت مدیره و بازرسان جدید تا 20/1/96 بوده و شرایط آن همان شرایط مندرج در اساسنامه است.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *