شناسه خبر: 11012 منتشر شده در مورخ: 1395/12/16 ساعت: 10:44 گروه: سیاسی  
ارائه یارانه های بخش مسکن در سال 95

ارائه یارانه های بخش مسکن در سال 95

هیات وزیران نحوه توزیع یارانه های بخش مسکن را برای سال 1395 مشخص و مصوب کرد.

به گزارش ایران سپید به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، مبلغ 2 هزار میلیارد ریال برای توزیع یارانه های تخفیف عوارض و تراکم، حمایت های مالی و ایجاد تأسیسات عمومی مسکن مهر در سال 1395 اختصاص یافت.

از این میزان اعتبار، مبلغ 1757 میلیارد ریال برای تخفیف عوارض پروانه تراکم ساخت، مکان یابی و طراحی و خدمات مهندسی، بیمه کیفیت، حمایت های مالی، آماده سازی و تأمین خدمات روبنایی و زیربنایی، مساجد، ترویج مقررات ملی ساختمان و نظارت عالیه بر ساخت و سازهای 230 هزار واحد مسکن مهر اختصاص می یابد.

هیات وزیران به وزارت امور اقتصادی و دارایی اجازه داد تا با همکاری سازمان برنامه و بودجه کشور و بانک مرکزی مبلغ 50 هزار میلیارد ریال جهت افزایش سرمایه دولت در بانک مسکن اختصاص دهد.
همچنین با تصویب هیات وزیران، شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک جایگزین شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) در طرح توزیع سهام عدالت شد.
بر این اساس، 30 درصد از سهام شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به طرح توزیع سهام عدالت اختصاص می یابد و 70 درصد مابقی سهام این شرکت نیز در چارچوب مقررات توسط سازمان خصوصی سازی واگذار خواهد شد.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *