شناسه خبر: 1093 منتشر شده در مورخ: 1392/9/9 ساعت: 09:39 گروه: دانش و فن آوری  
نخستین زیردریایی نیمه سنگین ساخت ایران تا پایان امسال به بهره برداری می رسد

نخستین زیردریایی نیمه سنگین ساخت ایران تا پایان امسال به بهره برداری می رسد

رییس سازمان تحقیقات جهاد خودکفایی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نخستین زیردریایی نیمه سنگین ساخت ایران توسط متخصصان توانمند وزارت دفاع و نیروی دریایی تا پایان سالجاری مورد بهره برداری قرار می گیرد.

امیر دریادار ˈعلی غلام زادهˈ در سخنرانی قبل از خطبه های نمار جمعه این هفته زنجان افزود: هم اکنون با اقدامات انجام گرفته زیر دریایی های سبک به تعداد زیاد در کشور ساخته می شود.

وی یادآور شد: ایران اسلامی با بهره گیری از دانش و تخصص نخبگان ایرانی توانسته است حتی از کشور های سازنده و معروف در تامین و بازسازی انواع زیردریایی ها بویژه نیمه سنگین عملکرد بهتری داشته باشد.

امیر دریادار غلام زاده افزود: فعالیت درخشان و مهم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی نشان دهنده خودباوری، اقتدار و عظمت روزافزون ملت ایران در مقابل جهانیان است.

وی اظهار کرد: نیروی دریایی ارتش ناوشکن های متعدد از جمله جماران را مورد بهره برداری قرار داده است و اکنون نمونه های بهتری از این نوع ناوشکن را در کوتاهترین زمان ممکن در دست ساخت دارد.

رییس سازمان تحقیقات جهاد خودکفایی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت : نیروی دریایی ارتش برای مراقبت و تامین امنیت دریایی کشتی ها و ناوبرها حضوری تاثیرگذاری در آبهای آزاد دارد.

وی یادآور شد: بطور یقین حمایت حکیمانه و مدبرانه مقام معظم رهبری و ملت ایران موجب شده است نیروی دریایی جمهوری اسلامی عملکرد قابل قبولی در بخش های گوناگون داشته باشد.

امیر دریادار غلام زاده افزود:کشورهای جهان نیز بخوبی به نقش تاثیرگذار نیروی دریایی جمهوری اسلامی واقف اند و مصداق عینی آن کمک به کشتی ربوده شده چین توسط دزدان دریایی بود که عملیات نجات آن توسط نیروی دریایی ایران انجام گرفت.

وی یادآورشد: نیروی دریایی جمهوری اسلامی با تمام قوا در آبهایی جنوبی و دریای خزر برای حفظ امنیت کشور حضوری مستمر و تاثیرگذار دارد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *