شناسه خبر: 10844 منتشر شده در مورخ: 1395/11/9 ساعت: 12:43 گروه: بهداشت و سلامت  
مشارکت ۴۰۰۰ میلیارد تومانی خیرین در حوزه سلامت کشور

مشارکت ۴۰۰۰ میلیارد تومانی خیرین در حوزه سلامت کشور

معاون مشارکت‌های مردمی و رسانه‌ مجمع خیرین سلامت، از افتتاح ۵۰ پروژه عمرانی خیر ساز در کشور در دهه فجر خبر داد و گفت: تاکنون ۴ هزار میلیارد تومان در حوزه سلامت جذب کرده ایم.

به گزارش ایران سپید به نقل از مهر، سید محمد طباطبایی اظهار داشت: در دهه فجرامسال ۵۰ پروژه عمرانی خیر سازدر حوزه بهداشت و درمان به بهره برداری می‌رسد. وی افزود:۲۰ مورد پروژه عمرانی نیز در ده فجر کلنگ‌زنی می‌شود که خیرین در ساخت این تعداد پروژه مشارکت می‌کنند.

معاون مشارکت‌های مردمی و رسانه‌ای مجمع خیرین سلامت با اشاره به این که مجمع خیرین سلامت در مورد کمک به کودکان نیازمند با بنیاد بخشش مشارکت می‌کند، بیان کرد: تاسیس بنیاد بخشش که موضوع فعالیت آن کاشت حلزون و پیشگیری از انواع بیماری‌ها است با این هدف تشکیل شده است که ایران عاری از ناشنوایی داشته باشیم.

طباطبایی با اشاره به بازدیدی که ازمرکز کاشت حلزون در تبریز داشت،خاطرنشان کرد: در تبریز که یکی از موارد ۱۱گانه در این خصوص  است مردم کودکان زیر ۵ سال را به مجمع خیرین سلامت و همچنین به مراکزی که در مورد کاشت حلزون فعال است معرفی کنند تا ما شاهد این باشیم که مادران ما دیگر دغدغه ناشنوایی کودکشان را نداشته باشند.

معاون مشارکت‌های اجتماعی و رسانه‌ای مجمع خیرین سلامت با تاکید بر اینکه کاشت حلزون فقط در سنین کمتر از ۵ سال جواب می‌دهد، ‌گفت: بحث کاشت حلزون فقط و فقط در مورد کودکان زیر ۵ سال جواب دهی و بازدهی دارد بنابراین حتما کودکان  زیر ۵ سال را برای کاشت حلزون به مجمع خیرین سلامت معرفی کنید.

طباطبایی با اشاره به اقدامات خیرین سلامت در ارتقای شاخص‌های بهداشتی و درمانی از بدو تاسیس اظهار داشت: مجمع خیرین سلامت کشورهشت سال است که فعالیت خود را با هدف ساماندهی به فعالیت‌های خیرخواهانه و در راستای فرمایش مقام معظم رهبری مبنی کاهش آلام بیماران و کاهش رنج بیمارداری آغاز کرده است.

وی افزود: مجمع خیرین سلامت ۲۴۰ شعبه در سراسر کشور دارد و تاکنون ۴ هزار میلیارد تومان مشارکت‌های مردمی را از سراسر کشور برای حوزه بهداشت و درمان در مناطق مختلف کشور جذب کرده است.

طباطبایی در مورد مشکلات خیرین در حوزه سلامت بیان کرد: یکی از چالش‌های مجمع خیرین سلامت بحث ارزش افزوده‌ای است که خیرین ما با آن مواجه هستند، خیرین ما کار خیر می‌کنند اما آنها از لحاظ بحث ارزش افزود و مالیات دچار مشکل  هستند.

وی ادامه داد: البته ما با جلساتی که با وزارت بهداشت و نمایندگان مجلس داشتیم امیدواریم راهکارهای مفیدی در این زمینه اتخاذ شده همچنین بوروکراسی‌های اداری نیز از سر راه خیرین برداشته شود.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *