شناسه خبر: 10823 منتشر شده در مورخ: 1395/11/5 ساعت: 12:41 گروه: ورزشی  
سیامند رحمان: امیدوارم جایزه لاروس به ایران برسد

سیامند رحمان: امیدوارم جایزه لاروس به ایران برسد

قوی ترین ورزشکار پارالمپیکی جهان ابراز امیدواری کرد با دریافت نشان جهانی لاروس بتواند برای ایران افتخارآفرینی کند.

به گزارش ایران سپید به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته ملی پارالمپیک، «سیامند رحمان» به همراه پنج ورزشکار دیگر به نام های «ایهار بوکی» شناگر اهل بلاروس، «عمرا دوراند» دونده اهل کوبا، «مارسل هاک» دونده اهل سوییس، «صوفی یاسکو» شناگر نیوزلندی و «بئاتریس ماریا ویو» از ایتالیا در رشته شمشیربازی با ویلچر به عنوان نامزد دریافت «جایزه ورزشی جهانی لاروس» است.

قوی ‌ترین ورزشکار پارالمپیک جهان گفت: امیدوارم بتوانم با دریافت این نشان ارزشمند، افتخاری دیگر برای کشور عزیزم ایران رقم بزنم.
وی افزود: این مراسم در تاریخ ۲۶ بهمن ماه در موناکو برگزار می شود و امیدوارم بتوانم جایزه لاروس را ببرم.
رحمان ادامه داد: این روزها تمرینات سبک خودم را دنبال می کنم تا از شرایط بدنی دور نشوم. فکر می کنم رقابت های قهرمانی جهان مکزیکوسیتی نخستین رویدادی باشد که پس از پارالمپیک ریو باید در آن شرکت کنم. امیدوارم بتوانم در این مسابقات عملکرد خوبی داشته باشم.
بنیاد لاروس در سال 1999 تاسیس شد و دو سال بعد جایزه ورزش جهانی لاروس بنا نهاده شد که در شهر موناکو با حضور نلسون ماندلا به برگزیدگان اهدا شد.
جایزه لاروس هر ساله به بهترین های ورزشکاران جهان داده می شود و امسال هم مطابق سنت چند ساله نامزدهای دریافت این جایزه معرفی شدند.
این جایزه یکی از بزرگترین جوایز ورزشی جهان است و از میان برگزیدگان ادوار گذشته این جایزه می ‌توان به نواک جوکوویچ، یوسین بولت، سرنا ویلیامز و دانیل دیاس اشاره کرد.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *