شناسه خبر: 10797 منتشر شده در مورخ: 1395/10/28 ساعت: 11:10 گروه: اجتماعی  
توسعه توانبخشی به شرط تامین منابع مالی
معاون جمعیت هلال احمر اعلام کرد

توسعه توانبخشی به شرط تامین منابع مالی

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر با اشاره به سابقه طولانی هلال احمر ایران در امر توانبخشی گفت: توسعه توانبخشی در هلال احمر منوط به تامین منابع مالی است.

به گزارش ایران سپید دکتر حسن صفاریه  با تاکید بر این که هلال احمر متولی توانبخشی در کشور نیست و وزارت بهداشت این وظیفه را دارد، گفت: هلال احمر به دلیل سابقه 40 ساله در توانبخشی پیشقدم در همکاری با وزارت بهداشت است.

وی با بیان این که وزارت بهداشت نیز بر گسترش موضوع توانبخشی با همکاری هلال احمر در کشور تاکید دارد، گفت: این موضوع به تامین منابع مالی توانبخشی در هلال احمر مربوط است؛ توسعه توانبخشی در هلال احمر منوط به تامین منابع مالی است.

** انتقال بیمار از بیمارستان به تخت توانبخشی
صفاریه با اعلام این که هلال احمر در 31 استان کشور 115 واحد توانبخشی دارد، گفت: این واحدها شامل بخش هایی مانند فیزیوتراپی، گفتار درمانی ،‌شنوایی سنجی و ارتز و پروتز است.
وی با تاکید بر این که هم اکنون کشور نیازمند مراکز توانبخشی بزرگ و پیچیده است، گفت: باید مراکزی ایجاد شود که بیمار از تخت بیمارستانی به تخت توانبخشی منتقل شود؛ و سپس فرد به جامعه برگردد؛ که متاسفانه این امکانات در کشور وجود ندارد.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *