شناسه خبر: 10770 منتشر شده در مورخ: 1395/10/25 ساعت: 10:23 گروه: اجتماعی  
توزیع تجهیزات توانبخشی به معلولان نقاط آسیب خیز و حاشیه ای/ اختصاص سهمیه ویژه به نابینایان

توزیع تجهیزات توانبخشی به معلولان نقاط آسیب خیز و حاشیه ای/ اختصاص سهمیه ویژه به نابینایان

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور گفت: فاز جدید طرح تامین تجهیزات توانبخشی ویژه معلولان اکنون در نقاط آسیب خیز و حاشیه ای کشور در حال اجرایی شدن است.

به گزارش ایران سپید به نقل از میزان حسین نحوی نژاد  گفت: طرح تامین تجهیزات توانبخشی ویژه معلولان سال 94 در 7 استان محروم کشور اجرایی شد.

وی افزود: بر این اساس، در یک زمان بندی مشخص به افراد شناسایی شده وسایلی از قبیل ویلچر، واکر و عصا اهدا شد.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به از سرگیری طرح تامین تجهیزات توانبخشی ویژه معلولان در سال 95 اظهارکرد: این طرح در سال 95 و بعد از واگذاری تجهیزات توانبخشی به افراد معلول شناسایی شده در 7 استان محروم کشور با سبک جدیدی آغاز شد.

نحوی نژاد ادامه داد: در ادامه طرح تامین تجهیزات توانبخشی معولان، این بار مقرر شد تجهیزات توانبخشی در اختیار معلولان حاضر در نقاط آسیب خیز و حاشیه ای کشور قرار گیرد و در کنار آن، تجهیزاتی نیز برای نخبگان معلول در نظر گرفته شد.

وی از اختصاص سهمیه ویژه به نابینایان خبرداد و خاطرنشان کرد: علاوه بر گروه های هدف شناسایی شده، تجهیزات ویژه ای را نیز برای تحویل به نابینایان در نظر گرفتیم و این طرح همچنان ادامه دارد.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور با تاکید بر لزوم افزایش اعتبارات حوزه توانبخشی در سال 96 تصریح کرد: درخواست ما این است که برای استمرار طرح تامین تجهیزات توانبخشی ویژه معلولان تا بی نیازی تمام اقشار معلول کشور، اعتبارات کافی به این حوزه تخصیص یابد.

انتهای پیام/

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *