شناسه خبر: 10710 منتشر شده در مورخ: 1395/10/13 ساعت: 11:41 گروه: بهداشت و سلامت  
ارائه خدمات به بیماران دیالیزی رایگان است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی؛

ارائه خدمات به بیماران دیالیزی رایگان است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، هر گونه تغییر خدمات به بیماران دیالیزی را رد کرد و گفت: خدمات این بیماران همچنان رایگان خواهد بود.

به گزارش ایران سپید به نقل از مهر، دکتر علی اصغر پیوندی در حاشیه امضا و تبادل قراردهای دیالیز با ۵۰ دانشگاه و مراکز تصویر برداری با ۱۴ دانشگاه علوم پزشکی کشور، گفت: در حال حاضر حدود ۷۰۰ بیمار دیالیزی در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی وجود دارند و بنا شد که با ۴ شرکت غیردولتی و خصوصی که از طریق مناقصه انتخاب شدند همکاری داشته باشیم.

وی اظهار داشت: بنا است ۸۰ درصد از تخت های دیالیز مورد نیاز دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را در مدت زمان ۱۸ماه ایجاد کنند و این مراکز از نظر استاندارد مورد تایید وزارت بهداشت است و دستگاه ها، تجهیزات و فضای مناسب تری دارند.

پیوندی ضمن تاکید بر لزوم استفاده از بخش خصوصی در حوزه سلامت، یادآور شد: دانشگاه های علوم پزشکی در این قراردادها از نظر اعتبار و منابع مالی درگیر نیستند و بر اساس توافقات صورت گرفته، شرکت های خصوصی و بیمه ها قرار داد می بندند و ارائه خدمات دیالیز مانند دوران گذشته، به صورت رایگان خواهد بود.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *