شناسه خبر: 10681 منتشر شده در مورخ: 1395/10/11 ساعت: 10:36 گروه: اجتماعی  
تحویل 11 هزار واحد مسکونی به معلولان تا پایان سال 97/ ایجاد بیش از 14 هزار فرصت شغلی برای معلولان

تحویل 11 هزار واحد مسکونی به معلولان تا پایان سال 97/ ایجاد بیش از 14 هزار فرصت شغلی برای معلولان

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: تا پایان سال 97 حدود 11 هزار واحد مسکونی را به خانواده های دارای 22 معلول و یا بیشتر اعطا خواهیم کرد.

به گزارش ایران سپید به نقل از میزان، انوشیروان محسنی بندپی گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، طرح اعطای 11 هزار واحد مسکونی به خانواده های دارای 2 معلول و یا بیشتر در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: بر این اساس اعلام شد که خانواده هایی که تاکنون از نهادهای حمایتی کمکی برای دریافت مسکن دریافت نکرده و با دو معلول و یا تعداد بیشتری معلول زندگی می کنند و مسکن ندارند می توانند در این طرح شرکت کنند.

محسنی بندپی در خصوص زمان در نظر گرفته شده برای اتمام ساخت مسکن ویژه معلولان تصریح کرد: قرار است این طرح تا پایان سال 97 به طور کامل اجرایی و واحدهای مسکونی به خانواده معلولان تحویل داده شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور خواستار همکاری هر چه بیشتر خیرین مسکن ساز در حوزه ساخت مسکن ویژه معلولان شد و اذعان کرد: طرح ساخت مسکن ویژه معلولان با کمک خیرین، بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان آغاز شده و درخواست ما این است که خیرین تا پایان این طرح در کنار سازمان بهزیستی کشور باشند.

وی با ارائه آماری از میزان اشتغال ایجاد شده برای قشر معلولان طی 9 ماهه نخست سال جاری خاطرنشان کرد: در 9 ماهه نخست سال 95، بیش از 14 هزار و 500 فرصت شغلی را برای قشر معلولان کشور فراهم کرده ایم و امیدوار هستیم این آمار طی ماه های باقی مانده از سال 95 افزایش داشته باشد.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *