شناسه خبر: 10654 منتشر شده در مورخ: 1395/10/4 ساعت: 12:58 گروه: اقتصادی  
افتتاح سامانه بانک سپه ویژه نابینایان در شیراز

افتتاح سامانه بانک سپه ویژه نابینایان در شیراز

روز سه شنبه 30 آذر، سامانه خدمات بانکی شعب ویژه نابینایان در بانک سپه شهر شیراز به صورت رسمی افتتاح شد.

به گزارش ایران سپید وحید شرافت، مدیر روابط عمومی بانک سپه استان فارس در مصاحبه با ایران سپید گفت: در این مراسم، آقای بیاتی مدیر شعب بانک سپه در استان فارس، آقای آذرمی مدیر سازمان بهزیستی و خانم رستگار کارشناس بهزیستی شهر شیراز، آقای شایسته نیا مدیر عامل و خانم غزنوی قائم مقام مؤسسه نابینایان توانگران، آقای امیدی مدیر و سه تن از معلمان مدرسه نابینایان شوریده شیراز حضور داشتند. در ابتدای مراسم، آقای ابراهیمی از معلمان مدرسه شوریده خود به وسیله این سامانه افتتاح حساب کرد.

شرافت ادامه داد: حدود هفت هزار نابینا و کم بینا در استان فارس حضور دارند و نیاز استفاده از سامانه های اینچنینی، کاملاً حس می شود. علاوه بر بانک ها، سایر سازمان ها نیز میبایست خدمات خود را برای نابینایان به نحوی دسترس پذیر کنن که برای آنها به راحتی قابل استفاده باشد.

آقای آذرمی مدیر بهزیستی شهر شیراز نیز از بانک سپه به جهت توجه خاص به نابینایان تقدیر و تشکر کرد.

در این نشست که چند تن از نابینایان نیز حضور داشتند، آقای بیاتی مدیر شعب بانک سپه در استان فارس گفت: این سامانه در جهت رسالت مسئولیت اجتماعی بانک سپه صورت گرفته است. در حال حاضر بعد از دو شعبه ظهیر الاسلام و شعبه دانشگاه تهران در پایتخت، این سومین شعبه ی این بانک است که در شیراز افتتاح می شود و به زودی در شهر های مشهد، تبریز و اصفهان نیز توسعه خواهد یافت.

از طریق سامانه خدمات بانکی ویژه نابینایان در شعب که طرح مشترک شرکت دانش بنیان پکتوس و انجمن نابینایان ایران است، مشتریان نابینا قادر خواهند بود بدون نیاز به حضور همراه، فرمهای درخواست انواع عملیات بانکی را مانند افتتاح حساب، دریافت وجه، واریز وجه، خدمات کارت و ... ، با استفاده از ورودی و خروجیهای صوتی و بریل تکمیل کنند. فرمهای تکمیل شده توسط چاپگر باجه پرینت و برای انجام عملیات در اختیار مسئول باجه قرار می گیرد.

نابینایان شهر شیراز برای استفاده از خدمات این سامانه می بایست به بلوار زند، جنب بیمارستان شهید فقیهی شعبه مرکزی بانک سپه مراجعه کنند.

بانک
بانک
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *