شناسه خبر: 10605 منتشر شده در مورخ: 1395/9/28 ساعت: 11:11 گروه: اقتصادی  
صندوق های خود دریافت تا پایان سال در سراسر کشور نصب می شود
معاون فناوری اطلاعات بانک ملی ایران:

صندوق های خود دریافت تا پایان سال در سراسر کشور نصب می شود

معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران از تلاش این بانک برای نصب صندوق های خود دریافت در سراسر کشور و تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا، صندوق خود دریافت، صندوقی است که مردم می توانند خارج از ساعات کار بانک ها پول نقد خود را از طریق این صندوق ها به حساب واریز کنند.

در همین رابطه «مسعود خاتونی» روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار اقتصادی ایرنا اظهار داشت: مردم می توانند در روزهای تعطیل از حساب خود وجه جا به جا کنند، اما یکی از دغدغه ها این بوده است که نمی توانند در زمان تعطیلی بانک ها وجه به حساب شان واریز کنند.
وی گفت: مشکل مردم برای واریز وجه در ساعت هایی که بانک تعطیل است سبب شد اقدام برای رفع آن صورت گیرد و اکنون بانک ملی همه زیر ساخت های لازم را تدارک دیده و کارهای ابتدایی کامل شده است.
خاتونی به اقدام یکی از بانک ها در این باره اشاره کرد و گفت: بانک ملی تلاش دارد خدمات متنوع تری فراهم کرده تا مردم علاوه بر انتقال وجه بتوانند کارهای دیگر از جمله انتقال وجه را نیز انجام دهند.
رییس هیات مدیره شرکت داده ورزی سداد عنوان کرد: در هفته آینده یکی از صندوق های خود دریافت بانک ملی در یک مرکز پر تردد و حساس نصب خواهد شد.
خاتونی افزود: تلاش می شود در گام نخست این صندوق ها در مراکزی مانند پایانه فرودگاه ها و مسافری و مراکز مهم خرید و فروش نصب شوند. با این کار مردم می توانند در ساعت های تعطیل بانک نیز وجه نقد همراه خود را بدون هیچ مشکلی به بانک بدهند.
معاون فناوری اطلاعات بانک ملی ایران تاکید کرد، تلاش می شود صندوق های خود دریافت تا پایان امسال در همه مرکز های مهم اقتصادی کشور نصب و راه اندازی شود.

** کاربران بام به بیش از دو میلیون نفر افزایش می یابد
خاتونی همچنین در این گفت و گو تعداد کنونی کاربران سرویس اینترنتی بانک ملی ایران (بام) را 800 هزار نفر اعلام کرد و گفت: تلاش می‌شود تا تعداد کاربران تا پایان امسال به بیش از یک میلیون نفر افزایش یابد.
وی سرویس بام را تلاشی برای ارایه خدمات الکترونیک و رویکرد بانکداری اجتماعی بانک ملی توصیف کرد و گفت: انتقال وجوه، انتقال شتابی و حساب داری شخصی از جمله خدمات ارایه شده در این سرویس است.
خاتونی یاد آورد شد: سرویس حسابداری شخصی «بام » که در راستای بانکداری اجتماعی است به افراد کمک می کند مدیریت درستی بر هزینه های خود داشته و عملکرد پرداخت های خود را در هر لحظه در دسترس داشته باشد.
رییس هیات مدیره شرکت داده ورزی سداد، پرداخت اقساط، شارژ و گرفتن صورت حساب را از دیگر خدمات ارایه شده در سرویس بام عنوان کرد.
وی به 40 میلیون نفر مشتری بانک ملی اشاره کرد و بیان داشت: هر مشتری نیازهای متنوعی در بخش بانکداری الکترونیک دارد که تلاش می شود پاسخ مناسب به نیازها از طرف بانک داده شود.
خاتونی از تلاش برای الکترونیک شدن خدماتی که اکنون به صورت فیزیکی و در شعب ارایه می شود خبر داد و گفت: هدف حذف نیاز به حضور فیزیکی در شعب برای دریافت انواع خدمات است.
این مدیر بانکی یادآور شد: مرحله‌ به مرحله‌ با الکترونیکی کردن همه خدمات در سال های آتی نیاز به حضور فیزیکی در بانک را از بین خواهیم برد و بیش از 90 درصد خدمات الکترونیکی می شود.
وی گفت: بدین ترتیب بیشتر فعالیت های بانک در فضای مجازی قرار خواهد گرفت و رضایت مردمی به همراه خواهد داشت. 
خاتونی از تلاش برای ارایه خدماتی که مردم بیشتر با آن درگیر هستند خبر داد و گفت: منافع بانک در ارایه این خدمات چندان مورد توجه قرار نگرفته است.
معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران ، استقرار بانکداری اجتماعی را هدف نهایی بانک ملی در ارایه خدمات نوین الکترونیکی در نظام بانکداری عنوان کرد.
خاتونی تاکید کرد: این بانک در تعامل با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و با هدف اتصال به شبکه ملی اطلاعات، تفاهم نامه ای را با این وزارتخانه منعقد کرده است و خدمات خود را بر بستر این شبکه ملی ارایه خواهد کرد.
به گزارش ایرنا، بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ 1395) که از 25 آذر ماه جاری در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرده است، امروز پایان می یابد.
نزدیک به 600 شرکت داخلی، خارجی، استارتاپ ها و همچنین دستگاه های دولتی دستاوردهای خود را در فضایی به مساحت بیش از 25 هزار متر مربع ارایه کرده اند.
تعداد 250 شرکت استارتاپ، طرح ها و ایده های خود را در معرض دید بازدیدکنندگان و سرمایه گذاران قرار داده اند. تعدادی از استارتاپ های برتر این رویداد به نمایشگاه کامپیوتر آلمان (سبیت) CeBIT اعزام خواهند شد.
نزدیک به 50 شرکت خارجی از کشورهای چین، کره جنوبی و تایوان در نمایشگاه الکامپ 22 حضور دارند.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *