شناسه خبر: 1056 منتشر شده در مورخ: 1392/9/6 ساعت: 08:47 گروه: دانش و فن آوری  
اپل وعده بهاره خود با مشتریانش بر هم زد

اپل وعده بهاره خود با مشتریانش بر هم زد

شایعات منتشرشده حاکی از آن است که اپل قصد دارد طرح همیشگی خود مبنی بر معرفی محصول جدید در بهار هر سال را به تعویق بیندازد و تا پایان سال ۲۰۱۴ میلادی محصول جدیدی روانه بازار نکند.

یکی از دلایل اصلی برای بروز تاخیر در معرفی محصول جدید مشکلات اخیر شرکت اپل برای تامین قطعات مورد نیاز خود از سوی منابع مختلف مطرح شده است. این جریان می‌توان ریسک ناشی از تامین قطعات را کاهش دهد و البته، در مقابل باعث تاخیر فراوان در ارایه محصول جدید به بازار جهانی فناوری می‌شود.

شایعات منتشر شده نشان می‌دهد که اپل در حال کار کردن روی iPad با نمایشگر بزرگتر است که از قبل گفته شده بود اوایل سال آتی میلادی از آن رونمایی می‌شود. اما با خبرهای جدید منتشر شده در مرکز Quanta Computer، پیش‌بینی شده است که این محصول تا پیش از فصل دوم سال 2014 میلادی وارد بازار نشود.

پایگاه خبری DigiTimes تایوان نیز گزارش داد که شرکت‌های Inventec، Quanta و Foxconn Electronics با یکدیگر رقابت می‌کنند تا اپل سفارش ساخت ساعت مچی هوشمند خود را به یکی از آن‌ها بدهد.

لازم به ذکر است که این روزها به صورت مداوم شایعاتی منتشر می‌شود که نشان می‌دهد اپل برای تولید مدل‌های اولیه محصولات خود با مشکلات عدیده‌ای مواجه شده است که این اتفاق نیز عرضه محصول جدید توسط آن را به تعویق می‌اندازد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
منبع خبر: فارس
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *