شناسه خبر: 10547 منتشر شده در مورخ: 1395/9/17 ساعت: 12:14 گروه: اجتماعی  
همکاری بین‌بخشی زنجیره ارائه خدمات رفاهی _ اجتماعی به معلولان را کامل خواهد کرد
معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور:

همکاری بین‌بخشی زنجیره ارائه خدمات رفاهی _ اجتماعی به معلولان را کامل خواهد کرد

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در آئین تجلیل از تشکل‌ها و انجمن‌های فعال در حوزه معلولان با بیان اینکه دستگاه‌های همکار دولتی و غیردولتی برای استفاده از توانمندی‌های معلولان و حمایت از آنها باید پای کار بیایند، گفت: این همکاری بین‌بخشی زنجیره خدمت را کامل خواهد کرد.

به گزارش ایران سپید  به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بهزیستی کشور، «انوشیروان محسنی‌بندپی» معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور استراتژی بهزیستی را نظارت برای افزایش و ارتقاء کیفیت دانست، گفت: با تقویت مشارکت‌های اجتماعی درصددیم ظرفیت‌ها را به کار بگیریم و منجر به تغییر نگاه در جامعه و تغییر رویکرد در قانون‌گذاری شود.

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه سال گذشته، 45 هزار اشتغال ایجاد شده است، افزود: مهمترین هدف بهزیستی تصویب قانون جامع حمایت از حقوق معلولین است؛ در حال حاضر این قانون د ر10 فصل تصویب شده است.

وی در پایان یادآور شد: صدور مجوزها را در راستای روان‌سازی بازنگری کرده‌ایم ؛ ما به عنوان خادمان این قشر از جامعه کار می‌کنیم و به کمک و ایده تشکل‌ها و انجمن‌های حامی متخصصان برای ارائه خدمات اثربخش‌تر نیازمندیم.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *