شناسه خبر: 10537 منتشر شده در مورخ: 1395/9/16 ساعت: 12:41 گروه: اجتماعی  
افتتاح دومین نمایشگاه تجهیزات توانبخشی

افتتاح دومین نمایشگاه تجهیزات توانبخشی

مراسم افتتاحیه دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی خدمات توانبخشی معلولان، جانبازان، صنایع و تجهیزات وابسته 16 اذر ماه در ضلع جنوبی مصلی امام خمینی(ره) با حضور محسنی بندپی، معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی، حسین نحوی نژاد، معاون توانبخشی و همچنین 66 تولیدکنند لوازم توانبخشی برگزار شد.

به گزارش ایران سپید مراسم افتتاحیه دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی خدمات توانبخشی معلولان، جانبازان، صنایع و تجهیزات وابسته 16 اذر ماه در ضلع جنوبی مصلی امام خمینی(ره) با حضور محسنی بندپی، معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی، حسین نحوی نژاد، معاون توانبخشی و تولیدکنندگان برگزار شد.

درابتدای مراسم فریدون نوری، دبیر نمایشگاه تجهیزات توانبخشی با اشاره به برگزاری اولین نمایشگاه تجهیزات توابخشی گفت: بعد از پایان نمایشگاه در سال 94 کارگاه های تخصصی را با حضور بسیاری از انجمن های معلولان برگزار کردیم.

بسیاری از شرکت ها تولیدکنندگان که از بهترین ها هستند در این نمایشگاه حضور پیدا کردند و با افتخار اعلام می کنم 75درصد تولیدات تجهیزات توانبخشی کشور داخلی هستند.

نوری افزود: با بین الملی کردن این نمایشگاه می توانیم دست اوردها و تولیدات داخلی را در سطح منطقه عرضه کنیم و بتوانیم این نمایشگاه را در کشورهای دیگر با بهترین برندهای ایرانی برگزار کنیم.

با ایجاد رقابت سالم میان تولید کنندگان میتوانیم کیفیت کالاهای داخلی را ارتقا بخشیم و توانمندی تولیدکنندگان ایرانی را به معرض نمایش بگذاریم. امیدوارم سال اینده این نمایشگاه شاهد حضور بیشتر و با کیفیت تر تولیدکنندگان و محصولاتشان باشد.

محدثه جعفری

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *