شناسه خبر: 10527 منتشر شده در مورخ: 1395/9/15 ساعت: 14:37 گروه: اجتماعی  
ارائه‌ی تسهیلات آموزشی دانشگاه پیام نور به دانشجویان معلول

ارائه‌ی تسهیلات آموزشی دانشگاه پیام نور به دانشجویان معلول

سخنگوی دانشگاه پیام نور گفت: دانشجویان دارای شرایط خاص و معلول که ورود آن ها به دانشگاه سخت است می توانند با استفاده از فایل تصویری، صوتی و یا به صورت الکترونیکی درس های خود را یاد بگیرند.

به گزارش ایران سپیدبه نقل از میزان، محسن صدر، سخنگوی دانشگاه پیام نور با اشاره به اینکه در دانشگاه پیام نور دانشجویان دارای معلولیت مشغول به تحصیل هستند اظهار داشت: امسال دانشگاه پیام نور با یک رویکرد نوین در بحث آموزش آماده خدمت رسانی به دانشجویان به خصوص دانشجویان دارای شرایط خاص است. 

وی افزود: برای برخی از دانشجویان دارای معلولیت که رفت و آمد آن ها به دانشگاه دشوار است شرایطی فراهم شده تا بتوانند بدون حضور در کلاس درس از مباحث درسی خود عقب نمانند.

سخنگوی دانشگاه پیام نور در ادامه گفت: دانشجویانی که نابینا هستند می توانند برای درس خواندن فایل صوتی کتابی که  توسط دانشگاه پیام نور تولید می شود و در اختیارشان قرار می دهیم را جایگزین خط بریل کنند.

صدر ادامه داد: همچنین در دانشگاه پیام نور افرادی که صرفا دارای مشکلات جسمانی هستند و یا کم شنوایان و ناشنوایان که ورود آن ها به دانشگاه سخت است می توانند با استفاده از فایل تصویری و یا به صورت الکترونیکی درس های خود را یاد بگیرند.

وی با ارائه آماری از محتواهای الکترونیکی تولید شده در دانشگاه پیام نور خاطرنشان کرد: تا کنون بیش از 5 هزار محتوای الکترونیکی صوتی توسط دانشگاه پیام نور تولید شده است.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *