شناسه خبر: 10471 منتشر شده در مورخ: 1395/9/6 ساعت: 12:48 گروه: اجتماعی  
دومین نمایشگاه توانبخشی معلولان و جانبازان

دومین نمایشگاه توانبخشی معلولان و جانبازان

دومین نمایشگاه تخصصی خدمات توانبخشی معلولان، جانبازان و صنایع و تجهیزات وابسته با مشارکت 66 بنگاه داخلی و نمایندگانی از شرکت های خارجی 16 آذر برگزار خواهد شد.

به گزارش ایران سپید سازمان توسعه تجارت اعلام کرد ،  در این نمایشگاه که در سایت نمایشگاهی مصلای تهران برپا خواهد شد، 66 شرکت داخلی و نمایندگی‌های شرکت‌های خارجی از کشورهای کره جنوبی، تایوان، چین، آمریکا، آلمان، ایتالیا، لهستان، فرانسه، دانمارک، اسپانیا، انگلستان، هند، چکسلواکی و سوئیس، حضور دارند.

وسایل مربوط به توانبخشی معلولان و جانبازان، خدمات، تجهیزات و سایر صنایع وابسته از جمله گروه‌های کالایی است که در این نمایشگاه به معرض دید قرار خواهد گرفت.
بر اساس این گزارش این نمایشگاه تا 19 آذر در فضایی به وسعت بیش از هزار مترمربع، دایر خواهد بود.

ارتقای دانش فنی و تبادل اطلاعات روز، ارتقای سطح مبادلات تجاری کشور، آشنایی شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان از آخرین دستاوردهای علمی و صنعتی در این زمینه، تشویق و ترغیب تولیدکنندگان برای رقابت سالم و هدفمند، بسترسازی برای ارتباط مستقیم تولیدکنندگان با مصرف‌کنندگان، معرفی شرکت‌های واردکننده و نمایندگی‌های فعال در ایران، ایجاد کارگاه‌های آموزشی برای آشنایی هر چه بیشتر کاربران و متخصصان و مصرف‌کنندگان با خدمات توانبخشی روز دنیا، ارتقای سطح آگاهی عمومی نسبت به ناتوانی و توانبخشی و ایجاد فرصت‌های برابر از جمله مهمترین اهداف برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی خدمات توانبخشی معلولان و جانبازان است.

این نمایشگاه را می‌توان مکان مناسبی برای سنجش توان رقابتی مشارکت‌کنندگان، افزایش میزان تبلیغات کاربردی صنایع مربوطه و همچنین آشنایی سایر متخصصان و علاقه‌مندان با فناوری‌های روز این صنعت دانست.

بر مبنای این گزارش «توانبخشی در بیماری ام.اس»، «بیمه و توانبخشی»، «وسایل توانبخشی و نحوه نگهداری آن»، «توانبخشی نابینایان و وسایل کمک آموزشی مربوط به آنان»، «روش نوین اشتغالزایی»، «سرمایه‌داری الهی با رویکردهای اجتماعی»، «آخرین تحقیقات در زمینه پوشش‌های روباتیک در ایران و جهان» و «اندازه‌گیری ویلچر و کنفرانس صندلی چرخ‌دار» از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است.
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *