شناسه خبر: 10460 منتشر شده در مورخ: 1395/9/3 ساعت: 15:00 گروه: فرهنگی  
کتابخانه ویژه نابینایان در مجموعه عین القضات همدانی افتتاح شد

کتابخانه ویژه نابینایان در مجموعه عین القضات همدانی افتتاح شد

معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهردار همدان بااشاره افتتاح کتابخانه ویژه نابینایان در مجموعه عین القضات همدانی گفت: باید از تمام ظرفیت‌ها برای ارائه خدمات به روشن‌دلال استفاده کرد.

به گزارش ایران سپید به نقل از مهر محمد قدیمی  در مراسم افتتاح کتابخانه ویژه نابینایان در مجموعه عین القضات همدانی بابیان اینکه حضور نابینایان در جامعه مهم و قابل توجه است، افزود: بحث کتاب‌خوانی در کتابخانه مجموعه فرهنگی هنری عین القضات همدانی برنامه‌ریزی و مقدمات لازم انجام شده تا نابینایان بتوانند از این امکانات به راحتی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه تعداد ۱۲۲ عنوان کتاب و کتابهایی به صورت فایل صوتی ویژه کودکان نابینا و کم بینا توسط جامعه روشن دلان در موضوعات متنوع به این کتابخانه اهداء شده است، ادامه داد: امیدواریم خانواده های این افراد نسبت به ثبت‌نام روشندلان و استفاده از این امکانات اقدام کنند.

معاون شهردار همدان اضافه کرد: بخش تخصصی کودک و نوجوان در این کتابخانه به منظور ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی با بیش از ۶۳۰ کتاب ایجاد شده و فضاسازی مناسب و تأمین منابع مطالعاتی مورد نیاز از  برنامه های معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری همدان است.

وی افزود: در بخش کودک و نوجوان با استفاده از سلایق و نیازهای کودکان فضایی جذاب ایجاد شده که نمونه‌ای از این بخش در کتابخانه فرهنگسرای عین القضات همدانی قابل مشاهده است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *