شناسه خبر: 10393 منتشر شده در مورخ: 1395/8/22 ساعت: 12:45 گروه: بهداشت و سلامت  
کاروان سلامت به یزد می رود
رئیس جوانان داوطلب هلال احمر:

کاروان سلامت به یزد می رود

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، گفت: کاروان سلامت و امید از روز شنبه به مدت سه روز در سه شهر استان یزد مستقر خواهد شد.

به گزارش ایران سپید به نقل از مهر:  فرح ناز رافع با بیان اینکه طرح سفرنامه سلامت و امید در کشور اجرا می شود، به تشریح اهداف این طرح پرداخت و افزود: این طرح با مشارکت صدا و سیما  اجرا می شود.

وی ادامه داد: سفرنامه سلامت در استان یزد به مدت ۳ روز در ۳ شهر بافق، اردکان و مهریز  اجراخواهد شد.

به گفته رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، نخستین هدف این سفر نامه ترویج فرهنگ داوطلبی بین آحاد جامعه و اقشار مختلف جامعه است. از دیگر اهداف این سفرنامه ترویج فرهنگ کمک های نوع دوستانه به شکل دائم الخیرات و مستمر است، بستر شناسی مناسب برای ترویج فرهنگ وقف و نیکوکاری معرفی خیرین و داوطلبین نمونه کشوری و الگوسازی از این افراد برای تعمیم حرکت نیکوکارانه در  سراسرجامعه است.

وی ادامه داد: در برنامه کاروان سلامت و امید حضور و مشارکت مردم را خواهیم داشت که در کنار حضور مردم ارائه خدمت سلامت را در هر استان داریم.

رافع با بیان اینکه همزمان با این برنامه ها  اعزام کاراوان سلامت و امید به مناطق محروم را داریم، افزود: این طرح اثرات مثبت کمک به هم نوع را در قالب سلامت در سطح جامعه ارائه می دهد.

وی ادامه داد: آنچه موجب اثرگذاری این برنامه خواهد شد و ما به دنبال آن هستیم ارائه آموزش های سلامت محور در آحاد جامعه است. اقدامات پیشگیرانه در راستای صیانت از بهداشت و سلامت جسمی، ترویج اقدامات پیشگیرانه در سلامت جسمی روانی و اجتماعی، جذب حمایت و همراهی و مشارکت خیرین و ایجاد بستر مناسب برای افزایش  مشارکت های مردمی در راستای برنامه های سلامت محور و ساماندهی کمک های مردمی در حوزه سلامت از طریق مشارکت NGO ها و همکاری آنها از برنامه های ما در این طرح است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *