شناسه خبر: 10371 منتشر شده در مورخ: 1395/8/17 ساعت: 12:06 گروه: فرهنگی  
آمار رسانه های حاضر در نمایشگاه به حدود950 رسید
قائم مقام نمایشگاه مطبوعات:

آمار رسانه های حاضر در نمایشگاه به حدود950 رسید

قائم مقام بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها از افزایش آمار رسانه ها به حدود 950 رسانه در این نمایشگاه خبر داد.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا، مهران عباسی انارکی مستقر در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها، به روند رو به رشد استقبال از نمایشگاه و در ادامه افزایش درخواست رسانه ها برای حضور و فعالیت در این دوره نمایشگاه اشاره کرد و گفت:

از روز چهارشنبه گذشته تاکنون درخواست های فراوانی برای حضور در نمایشگاه داشتیم که با هماهنگی های انجام شده بیش از 30 رسانه به مجموع رسانه های فعلی حاضر در نمایشگاه افزوده شده است.
به گفته وی، شماری نیز اعم از نشریات، موسسات فرهنگی و هنری، مطبوعاتی نیز در لیست انتظار هستند تا به ترتیب و پس از بررسی های لازم و سیر مراحل جانمایی وارد نمایشگاه مطبوعات شوند.
قائم مقام بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا در این مدت انصرافی هم بوده است؟ گفت: انصرافی هم داشتیم و تعداد آنها بسیار کم
بوده بطوریکه برخی یا ثبت نام کرده و اصلا نیامده اند و یا در انتقاد به جانمایی خود در نهایت از حضور در نمایشگاه انصراف داده اند.
عباسی انارکی اظهار داشت: با افزوده شدن رسانه های جدید تعداد غرفه های حاضر و مستقر در نمایشگاه به بیش از640 غرفه رسید.
به گفته وی پیش بینی این است که با توجه به درخواستهای در لیست انتظار برای حضور در نمایشگاه مطبوعات تا روزهای دیگر شاهد حضور رسانه های بیشتری در غرفه های بیشتری باشیم.
بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها تا 21 آبان ماه با شعار شفافیت، صداقت همه روز از ساعت 9و 30 تا 20 و 30 در مصلای امام خمینی(ره) میزبان علاقه مندان و بازدیدکنندگان از این رویداد بزرگ رسانه ای است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *