شناسه خبر: 10365 منتشر شده در مورخ: 1395/8/16 ساعت: 12:42 گروه: ورزشی  
جوان بسکتبال با ویلچر به اردو دعوت شدند

جوان بسکتبال با ویلچر به اردو دعوت شدند

سرمربی تیم آماده سازی 30 جوان زیر 23 سال را برای به اردوی آماده سازی دعوت کرد.

به گزارش ایران سپید  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون ورزشی جانبازان و معلولین، این اردو آماده سازی برای حضور قدرتمند در رقابت‌های قهرمانی آسیا، اقیانوسیه در تایلند برگزار می شود. این رقابت ها بهمن ماه آغاز می شود.

«حسن پالار» سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر جوانان زیر 23 سال گفت: با دعوت از 30 ورزشکار از سراسر کشور، گام نخست را جهت شناسایی استعدادهای جدید برداشته ایم.
وی افزود: در این اردوی دو روزه که از 15 آبان ماه آغاز شد، تمرکز اصلی بر انجام کلاس بندی بازیکنان بود و در سه مرحله اردوی آینده که در پیش داریم به آموزش تکنیک ها و تاکتیک های لازم و نیز انتخاب استعدادهای برتر خواهیم پرداخت.
سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر جوانان ایران تصریح کرد: هدف اصلی ما تکمیل تیم اصلی و آماده سازی بازیکنان جهت اعزام به رقابت های قهرمانی آسیا، اقیانوسیه در تایلند در بهمن ماه سال جاری است. این رقابت ها در واقع، به منزله انتخابی رقابت های قهرمانی بسکتبال با ویلچر جهان خواهد بود.
** اسامی دعوت شدگان به اردوی بسکتبال با ویلچر زیر 23 سال
امیررضا احمدی از ایلام، عبدالقادر شریفی‌نیا، محمد رزاقی، امیرحسین سعیدمحمدی از زنجان، مهدی مظلوم از مازندران، مهدی ماندگار، عبدالرضا ایژک از هرمزگان، علی تفتیان از یزد، علی کریمی از اصفهان، مجتبی کمالی، محمدحسین امیری از فارس، محمد سیاری، امیر محمد توحیدنژاد، همایون عسگری، مهدی عباسی، پوریا پارسا، علیرضا غلامی از مرکزی، میلاد مومیوند، مظاهر پایداری، امید هاشم‌آبادی‌، محمد نوریان‌فخر از خراسان‌رضوی، علی‌اصغر ابارقی، ابوالفضل حسینی مهر، علیرضا برخوردار برواتی از کرمان، پیمان میزان، سیدمحمد موسوی از تهران، علی‌اصغر نیک‌خواه، حامد زارعی، محمد رضایی، رضا عیوضی از قم، محمدرضا دباغ از البرز و محمد معظمی از اردبیل به اردوی مرحله نخست بسکتبال با ویلچر زیر 23 سال انتخاب شدند.
سرمربیگری و مربیان این تیم را حسین پالار از فارس و مازیار میرعظیمی از اصفهان و مسعود فلاح از مازندران بر عهده دارند.
ورزشی **9395** تنظیم کننده: داود آجورلو * انتشاردهنده:علی خورسندی

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *