شناسه خبر: 10298 منتشر شده در مورخ: 1395/8/8 ساعت: 08:49 گروه: ورزشی  
مجمع سالانه هیئت ورزشی نابینایان و کم‌بینایان همدان برگزار شد

مجمع سالانه هیئت ورزشی نابینایان و کم‌بینایان همدان برگزار شد

مجمع سالانه هیئت ورزشی نابینایان و کم‌بینایان استان همدان با حضور رئیس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان برگزار شد.

به گزارش ایران سپید به نقل از مهر رسول منعم در مجمع سالیانه هیئت ورزشی نابینایان و کم‌بینایان استان همدان با اشاره به ظرفیت بالای هیئت نابینایان و کم‌بینایان اظهار داشت: هیئت ورزشی نابینایان و کم‌بینایان استان همدان از هیئت‌های توانمند و فعال استان بوده که در سال‌های اخیر مدال‌های ورزشی زیادی کسب کرده است.

وی افزود: حمایت از ورزش‌های خاص نظیر نابینایان وظیفه اصلی دستگاه ورزش استان همدان بوده و می‌کوشیم زمینه حضور بیشتر این قشر از جامعه در ورزش را مهیاسازیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با تقدیر از عملکرد هیئت نابینایان و کم‌بینایان استان همدان گفت: دستگاه ورزش حمایت لازم را از این هیئت داشته است و تاکنون موفقیت‌های خوبی در زمینه کسب عناوین ملی و بین‌المللی داشته‌اند.

منعم خاطرنشان کرد: حضور حداکثری قشرهای خاص جامعه در صحنه ورزش نیازمند برنامه‌ریزی مدون و اصولی است و در شهرستان‌ها نیز باید به این مهم توجه جدی شود.

وی با اشاره به حمید اسلامی نماینده پارالمپیک استان بیان کرد: باید برای پارالمپیک ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی بهتری برای کسب افتخارات ارزنده در این بخش داشته باشیم که به‌طور حتم هیئت نابینایان و کم‌بینایان نقش مؤثر و مهم را ایفا می‌کند.

محمدرضا مظلومی رئیس فدراسیون ورزش نابینایان و کم‌بینایان هم بابیان اینکه امروزه جایگاه معلولان جسمی جامعه به‌ویژه نابینایان از گوشه‌نشینی به افتخارآفرینی و مقام آوری برای ایران اسلامی تبدیل‌شده است، گفت: در حال حاضر ورزشکاران معلول شامل نابینایان، نقص عضو، ناشنوایان و حتی بیماران خاص کشور همگام با سایر ورزشکاران در کسب افتخار برای کشورمان نقش‌آفرین هستند.

رئیس فدراسیون ورزش نابینایان و کم‌بینایان عنوان کرد: روزگاری بر این باور بودند که مشکل معلولیت با خود معلول است اما اکنون به مشکل یک جامعه و مدیران تبدیل‌شده و همه باید کمک کنند تا این قشر خاص همانند سایر افراد در اجتماع زندگی کنند.

وی بابیان اینکه ورزش برای معلولان جسمی واجب است، بیان کرد: معلولان جسمی به دلیل شرایط خاص خود کم‌تحرک هستند و کمتر می‌توانند در میادین اجتماعی حاضر شوند و ورزش بهترین راه ورود معلولان به جامعه است.

مظلومی یادآور شد: نابینایان از بسیاری امکانات محروم هستند، تنها دغدغه آنها توجه است و انتظار می‌رود خیرین در کنار دولتمردان حمایت بیشتری از این قشر داشته باشند.

رئیس فدراسیون ورزش نابینایان و کم‌بینایان با اشاره به فعالیت هیئت ورزشی همدان گفت: هیئت همدان یکی از هیئت‌های فعال و پویا در کشور محسوب می‌شود.

مظلومی عنوان کرد: از حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از این رشته تشکر می‌کنم، وی یکی از حامیان همیشگی حمید اسلامی دونده نابینای این استان برای رسیدن به پارالمپیک بود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *