شناسه خبر: 10184 منتشر شده در مورخ: 1395/7/19 ساعت: 07:49 گروه: اخبار روزنامه ایران سپید  
روزنامه دوشنبه 19 مهر 1395

روزنامه دوشنبه 19 مهر 1395

به اطلاع خوانندگان می رساند: تفاوت های که در نحوه نوشتن کلمات وجود دارد ناشی از تفاوت رسم الخط بریل با بینایی است به طوریکه در رسم الخط بریل بسیاری از کلمات که در بینایی جدا هستند به صورت پیوسته نوشته می شوند

روزنامه «ایران سپید»

دوشنبه 19 مهر 1395

8 محرم 1438

10 اکتبر 2016

سال بیستم شماره 5403

صاحب امتیاز:

خبرگزاری جمهوری اسلامی      

مدیر مسئول: سهیل معینی

سامانه پیامکی: 3000465040

نشانی پستی:

 تهران- ص.پ. 158755388

تلفن: 84711371

وبسایت: www.iransepid.ir

پست الکترونیک: iransepid@icpi.ir

فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی که یادآور رشادتها و مظلومیتهای خاندان پاک رسالت است، تسلیت باد.

.........عناوین این شماره.......

مهمترین دلیل بیعت نکردن امام حسین (ع) با یزید 2

ارتش و نیروهای مردمی یمن پاسخ جنایات اخیر آل سلمان را خواهند داد

رونمایی از بسته های حمایتی از روستائیان 7

هدیه 2 گیگابایتی اینترنت برای شرکت در سرشماری 8

درد قلبی چیست؟ بخش دوم 9

روز جهانی نابینایان از فوتبال ملی خداحافظی میکنم

صدای خاطره ها 14

حوادث

اطلاعرسانی

صئ.......ساعت به وقت عاشقی

* مهمترین دلیل بیعت نکردن امام حسین (ع) با یزید: امام حسین (ع): آگاه باشید! که این (یزید) ناپاکزاده، فرزند ناپاکزاده مرا در میان دو انتخاب قرار داده است؛ کشته شدن یا قبول ذلت و چقدر دور است که ما تن به ذلت دهیم، خداوند و پیامبر او هرگز براى ما ذلت و زبونى نمىپسندند و نیاکان پاکسرشت و دامنهاى پاکى که ما را پرورانده اند و بزرگ مردان غیرتمند و انسانهاى با شرافت این را از ما نمىپذیرند. هرگز! ما هیچ گاه فرمانبردارى فرومایگان را بر مرگ شرافتمندانه ترجیح نخواهیم داد.

* شعر: عقل، سرگشته و حیران معمای حسین، نرسد دست تخیل به بلندای حسین؛ گره از بغض کسی وا نشود جز با اشک، اشک حلال معماست، معمای حسین؛ بهتر از آب حیات است، بپرسید از خضر، اشک هر کس که رسیده است به امضای حسین؛ من که مشهور به آزادگیم، مفتخرم، که شده زندگیم نذر تمنای حسین؛ نیست بر لوح دلم جز الف قامت او، بر زبانم نرود غیر الفبای حسین؛ دل من وقف حسین است، حسینیه اوست، نگرفته است و نگیرد احدی جای حسین؛ چشم تا روشن از این است که او را دیده است، پس چرا باز شود جز به تماشای حسین؟! جان و مال و پدر و مادرمان، قربانش، هرچه داریم و نداریم، گوارای حسین؛ «عاشقی شیوه رندان بلاکش باشد»، عشق، هفتاد و دو مرد است که همپای حسین؛ شعر عاجزتر از آن است که قادر باشد، اندکی فهم کند معنی والای حسین.

* کاروان افتاده امشب دست هر نامحرمی، سینه مالامال درد است ای دریغا مرهمی!؛ چند روزی داغ هفتاد و دو گل را دیده ام، دل ز تنهایی به جان آمد خدا را همدمی؛ خیز و با دست بریده با نگاهی غرق خون،

ساقیا جامی به من ده تا بیاسایم دمی؛ روز عاشورا نمیدانی چه بر جانم گذشت، صعب روزی بو العجب کاری، پریشان عالمی؛

مجلس عیش است و شام ذلت و خاری به راه، ریش باد آن دل که با درد تو خواهد مرهمی؛ خطبه هایم این محافل را به آتش میکشد، رهروی باید جهانسوزی، نه خامی، بی غمی؛ با چنین حیوان صفتهایی که اینجا دیده ام، عالمی دیگر بباید ساخت وز نو آدمی؛ یارب این طشتی که در مجلس نمایان است چیست، کز شمیمش بوی یار مهربان آید همی.

* «آنتوان بارا» محقق و نویسنده مسیحی: حسین (ع) تا پایان دنیا وجدان تمامی ادیان است؛ او میخواست وجدانهای غرق در گناه را بیدار سازد و از گودال گناهان آزاد و رها کند. تمامی جنبه ها و ابعاد شخصیتی امام حسین (ع) از زمان مبارزه اش تا آن هنگام که به سرزمین کربلا قدم نهاد مرا شیفته خود ساخت. در واقع؛ جنبه شخصیتی مشخصی را نمیتوان مد نظر قرار داد؛ چرا که شخصیتی مثل شخصیت امام حسین (ع) جنبه های مختلفی را در خود دارد و کنکاش پیرامون چنین شخصیتی، همانند جستجو و یافتن سوزنی است در فراخنایی بسیار عمیق و ژرف. شخصیت امام حسین (ع) دریای بیکرانی است که میتوان با سیر و کنکاش در آن، عبرتها و درسهای بسیار گرفت و آموخت.

صئ.......سیاسی

* ارتش و نیروهای مردمی یمن پاسخ جنایات اخیر آل سلمان را خواهند داد: دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: بدون شک ارتش سلحشور و نیروهای مردمی یمن پاسخ جنایات اخیر آل سلمان برای بمباران مراسم سوگواری را در میدانهای نبرد با ارتش متجاوز سعودی و همپیمانانش خواهند داد. علی شمخانی تأکید کرد: دولت ایالات متحده آمریکا شریک اصلی جنایات آل سلمان در نسلکشی مردم بی دفاع یمن است.

* تدوین پیش نویس لایحه قانون جامع تقسیمات کشوری: مدیر کل دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور با بیان اینکه پیش نویس لایحه قانون جامع تقسیمات کشوری با رویکردهای توجه به زیربناهای توسعه پایدار، محدودیتها و توان اکولوژیکی و عدالت اجتماعی تدوین شده است، گفت: این پیش نویس تا هفته آینده در صورت تأیید وزیر کشور به دولت ارسال میشود. زهرا احمدیپور درباره ویژگیهای پیش نویس لایحه جامع تقسیمات کشوری افزود: رویکرد وزارت کشور انجام یک مطالعه همه جانبه نسبت به قانون تقسیمات کشوری است؛ چرا که این قانون با توجه به مشکلات بوجود آمده در فضای سرزمینی باید روزآمد شود.

* حملات هوایی به مجلس ترحیم در یمن شوکآور و تکان دهنده است: هماهنگ کننده انسانی سازمان ملل متحد در یمن حملات اخیر هوایی ائتلاف تحت فرمان رژیم سعودی به یک مجلس ترحیم در یمن را «شوکآور و تکان دهنده» خواند و با درخواست توقف فوری حملات علیه غیر نظامیان، این اقدام را محکوم کرد. جنگنده های ائتلاف سعودی عصر شنبه در تازه ترین جنایت خود مراسم ختم پدر وزیر کشور یمن در صنعا را بمباران کردند که بر اساس آمار اولیه، بیش از 150 شهروند یمنی کشته یا زخمی شدند.

* وزیر کشور هند: «به هر گونه حمله با تمام قوا پاسخ میدهیم»: 'راجنات سینگ' وزیر کشور هند پس از بررسی وضعیت امنیتی مرزهای مشترک هند و پاکستان در 'بارمر' اعلام کرد که هند به هر گونه حمله با تمام قوا پاسخ خواهد داد.

صئ.......اجتماعی

* رونمایی از بسته های حمایتی از روستاییان: ابو الفضل رضوی،

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری از ارائه بسته های حمایتی روستائیان در همایش روستائیان و عشایر در هفته اول آبان خبر داد و گفت: پرداخت تسهیلات به منظور ایجاد اشتغال پایدار و اقتصادی، مبادرت به پرداخت وامهایی با کارمزد 3 درصد کرده ایم که این خدمات برای روستاییان مرزی با بهره صفر درصد خواهد بود. شرکتهای 25 خانواری وام 75 میلیون تومانی، شرکتهای 50 خانواری وام یک میلیارد تومانی، شرکتهای 100 خانواری وام 2 میلیارد تومانی و شرکتهای 150 خانواری وام 3 میلیارد تومانی و اگر 200 خانوار باشند وام 4 میلیارد تومانی به آنها تعلق خواهد گرفت.

* کارشناس اداره سلامت نوجوانان و مدارس وزارت بهداشت گفت: غربالگری شپش و گال در سطح کشور با همکاری دفتر مبارزه با بیماریهای واگیر وزارت بهداشت و طبق دستور العمل کشوری برای سال 95 اجرا میشود.

صئ.......اقتصادی

* هدیه 2 گیگابایتی اینترنت برای شرکت در سرشماری:

حسین تهرانی، رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات مرکز آمار ایران گفت: از هفته آتی فرم دریافت 2 گیگابایت اینترنت مجانی در تارنمای همه اپراتورهای تلفن همراه قرار میگیرد. طبق توافقی که مرکز آمار ایران و وزارت ارتباطات ایران انجام داده اند، قرار است افرادی که در سرشماری اینترنتی مشارکت کرده اند از 2 گیگابایت اینترنت رایگان بهره مند شوند. وی گفت: افراد میتوانند با وارد کردن کد آماری 12 رقمی که پس از تکمیل اطلاعات سرشماری مرکز آمار ایران به آنها داده شده است و همچنین شمار اعضای ثبت نام شده خانوار خود، به تارنمای اپراتورهای تلفن همراه وارد شوند. این اطلاعات در مرکز آمار ایران کنترل و تأیید آن به اپراتور ارسال میشود. تهرانی گفت: از طریق پیام رسان 300000 به همه کسانی که این فرم را پر کنند برای دریافت اینترنت رایگان اطلاعرسانی میشود.

صئ.......آموزشی

* درد قلبی چیست؟ بخش دوم: چه راهکارهایی در هنگام بروز درد قلبی باید در نظر گرفته شود: این درد معمولاً در حال فعالیت یا استرس به سراغ فرد میآید. در این زمان بلافاصله دست از کار بکشید و آرام بنشینید. استراحت، اولین قدمی است که باید برای تسکین درد بردارید. از قرص زیر زبانی (نیتروگلیسیرین) استفاده کنید. اگر پس از 5 دقیقه، درد تسکین پیدا نکرد، مجدداً باید یک قرص زیر زبانتان بگذارید. این کار را تا 3 بار میشود تکرار کرد، اما اگر پس از به کار بردن 3 قرص زیر زبانی در فواصل مناسب، باز هم درد از بین نرفت، باید بلافاصله به یکی از مراکز اورژانس مراجعه کنید. در مواردی نظیر استحمام، مقاربت یا بعد از خوردن غذاهای سنگین، بهتر است که به طور پیشگیرانه از قرص زیر زبانی استفاده کنید. قرص زیر زبانیتان را نباید در معرض نور و حرارت و رطوبت قرار دهید، چرا که در این مواقع، خیلی زود فاسد میشود و خاصیت درمانیش را از دست میدهد. اگر از نیتروگلیسیرین استفاده کردید و مزه تند این دارو را در زیر زبان حس نکردید، بدانید که احتمالاً دارویتان خراب شده و خاصیتش را از دست داده است. حتی الامکان قرص زیر زبانی را در وضعیت ایستاده مصرف نکنید، چرا که به دلیل افت ناگهانی فشار خون، خطر سقوط ناگهانی وجود دارد. بهتر است در وضعیت نشسته یا خوابیده از این قرص استفاده کنید. اگر اضافه وزن دارید، بهتر است با مراجعه به پزشک یا متخصص تغذیه، یک برنامه غذایی مناسب دریافت کنید و هرچه زودتر، فکری به حال کاهش وزنتان بکنید. وقتی که درد قفسه سینه ندارید، خصوصاً در اوایل صبح که هوا پاکیزه تر است، ترجیحاً در محلهایی مانند پارک و اماکنی که از فضای سبز برخوردارند، پیاده روی کنید. کم کم اگر دیدید که با این پیاده روی مختصر، مشکلی برایتان ایجاد نمیشود و تحملش را دارید، میتوانید بتدریج مسافت بیشتر و با سرعت بیشتر را امتحان کنید؛ حد اقل 45-30 دقیقه در روز ورزش هوازی انجام دهید.

 

صئ.......ورزشی

* روز جهانی نابینایان از فوتبال ملی خداحافظی میکنم: در شماره قبلی خواندید بهزاد زادعلی اصغر، مهاجم تیم ملی فوتبال پنج نفره کشورمان از چگونگی رسیدن به مدال نقره پارالمپیک ریو و مشکلاتش در این راه گفت. در ادامه وی بیان داشت: بزرگترین مشکل برای معلولان کشورمان مشکل اشتغال است. متأسفانه بسیاری از ورزشکاران نابینا و کمبینا از سوی سازمانها حمایت نمیشوند. مشکل بعدی این است که تلویزیون ما را نشان نمیدهد. بسیاری از مردم در خلال برگزاری بازیهای پارالمپیک ریو بود که با فوتبال پنج نفره آشنا شدند. خیلیها از من میپرسند شما داخل زمین طنابکشی شده بازی میکنید؟ فکر میکنم وظیفه صدا و سیما است که بازیهای ما را پوشش تصویری دهد. در ترکیه گلها و بازیهای مرا نشان میدهند و بازیکنان تیم بینایان کایسری اسپور، میخواهند با ما عکس سلفی بگیرند، اما در کشورم خیلیها اصلاً مرا نمیشناسند. تنها لژیونر فوتبال پنج نفره ایران هستم. در حال حاضر، بازیکن تیم کایسری اسپور ترکیه هستم. ماجرای حضور من در این تیم، به درخشش در بازیهای ژاپن و تایلند باز میگردد. ترکیه لیگ پویایی دارد و هشت تیم در آن شرکت میکنند و بازیهای لیگ ترکیه ۱۵ هفته طول میکشد. ما هم در ایران از سال گذشته با حضور هشت تیم صاحب لیگ شدیم، اما کل مسابقات ظرف دو هفته برگزار شد. یکی از اتفاقات خوب زندگی من این است که علی دایی در صفحه شخصیم پیام تبریک گذاشت. امیدوارم شرایطی فراهم شود تا تیمهای لیگ برتری فوتبال ایران، اسپانسر تیمهای فوتبال پنج نفره نابینایان شوند. از فوتبال ملی خداحافظی میکنم. در روز جهانی نابینایان و در بازی با تیم ستارگان، از فوتبال ملی خداحافظی میکنم. فوتبال ایران پر است از زادعلی اصغر، فقط باید کشف شوند. همیشه دوست داشتم در اوج خداحافظی کنم. ما در پارالمپیک لندن برای نخستین بار شرکت کردیم و ششم شدیم و در ریو با نایب قهرمانی به کار خود پایان دادیم. فکر میکنم در ۲۸ سالگی، تصمیم درستی گرفته باشم. وضعیت جسمانیم نیز زیاد مناسب نیست و آسیبدیدگیهای زیادی دارم. دینم را به کشورم ادا کرده ام. در این هشت سالی که در فوتبال پنج نفره حضور داشتم، هر آنچه در توان داشته ام را در طبق اخلاص گذاشته ام. میروم تا فرصت برای دیگران مهیا شود. رئیس فدراسیون نابینایان از من خواسته در تصمیمم تجدید نظر کنم، اما به واقع خیال ماندن ندارم.

* اصفهان فاتح مسابقات قهرمانی کشور دو و میدانی نابینایان شد: پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور دو و میدانی نابینایان در بخش آقایان، با قهرمانی تیم اصفهان به پایان رسید. این رقابتها با حضور 148 ورزشکار از 23 استان کشور در مشهد برگزار شد. اصفهان با 36 امتیاز قهرمان شد، فارس با 34 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و بوشهر با 31 امتیاز در رده سوم ایستاد. همدان با 29، مازندران با 23 و آذربایجان غربی با 21 امتیاز به ترتیب چهارم تا ششم شدند.

 

 

 

صئ.......صدای خاطره ها

* هفته گذشته، کبری بادرامپور، یکی از مسئولان قدیمی مرکز رودکی و گوینده کتابهای درسی و غیر درسی، خاطراتش را به آنجا رساند که در تست گویندگی پذیرفته نشد. – محل مرکز از همان ابتدا، ساختمانهای کنونی بود؟ نه! تا سال 1367 ساختمان مرکز، بخشی از مدرسه دکتر خزائلی بود. به این شکل که طبقه اول ساختمان به چاپخانه اختصاص داشت و در طبقه دوم، دست چپ کتابخانه بود و رو بروی آن استودیو قرار داشت. ساختمان خیلی قدیمی بود و باور کنید موشهای بزرگی داشت که بعد از ظهرها وقتی مشغول ضبط کتاب بودیم، یک مرتبه میدیدیم یکی از آنها سر از سوراخ بیرون آورده و ما با دیدنش وحشت میکردیم. من از ترس میپریدم بالای صندلی مینشستم تا از گزند آنها در امان بمانم. – یعنی کسی از مسئولان رسیدگی نمیکرد؟ چرا! وقتی قضیه شدت پیدا کرد، از وزارت بهداشت برای نظارت آمدند و معلوم شد به علت وجود پشم شیشه در داخل ساختمان، امکان زاد و ولد موشها زیاد شده و باید فکری کرد. به همین علت تصمیم گرفتند طعمه گذاری کنند. اول داروهایی آوردند که اثر نکرد. یک خدمتکار داشتیم به نام آقای حشمتی که فوت کرده، او میگفت این داروها تأثیری ندارند و باید به روش دیگری متوسل شد. او پیشنهاد کرد غذاهای خوشمزه ای در درون ظرف زباله بریزیم تا موشها به هوای آن غذاها جمع شوند، بعد خود او با یک لوله مخصوص که به آن «آلت قتاله» میگفت، موشهای محبوس در ظرف زباله را میکشت، اما مگر تمام شدنی بود. بالاخره مسئولان وزارت بهداشت داروی تازه ای آوردند که انگلیسی بود و به قول آنها، باعث خونریزی در معده موشها میشد. وقتی آن داروها را در تمام ساختمان ریختند، ما فقط دو موش مرده پیدا کردیم، چون موشها به شکل شبکه ای عمل میکنند؛ به محض دادن دو قربانی، به دوستان خود اطلاع دادند و همه از آنجا مهاجرت کردند. – خواهش میکنم کمی به سالهای ابتدایی کار شما در کتابخانه برگردیم. شما در تست گویندگی پذیرفته نشدید، اما بعد از مدتی کار گویندگی کردید. دلیل خاصی داشت. ببینید تعداد گوینده زیاد نبود، به همین علت آقای وارطانیان اصرار کرد که من کتاب بخوانم. آن زمان آقایان مراد محمدی راد و عبد ا... غفاری در استودیو کار میکردند. وقتی قرار شد من کار گویندگی کنم، بعد از مدتی احساس کردم که نمیتوانم در استودیو کتاب بخوانم؛ چون اولاً بعضی از کتابها با رشته من که جامعه شناسیست فاصله داشتند و اطلاعی در آن حوزه نداشتم، ثانیاً کار استودیو استرس خاصی به من وارد میکرد که احساس کردم نمیتوانم ادامه دهم. به همین علت خواهش کردم که به صورت آزاد کتاب ضبط کنم. – اما مسئولیتهای دیگری به شما محول شد. ابتدا در چارت سازمانی عنوان شغلی من کتابدار شد. اما کتابداری تسهیلات خاصی نداشت. سالها بعد، یک روز به مناسبتی که الآن یادم نیست، آقای دکتر کمالی، معاون توانبخشی سازمان بهزیستی از مرکز بازدید میکرد. به یکباره در حین بازدید به من اشاره کرد و پرسید که سمت تو چیست؟ گفتم کتابدار. وقتی از رشته تحصیلی من و دانشگاهی که درس خوانده بودم مطلع شد، دستور داد عنوان شغلی من به مسئول امور اجتماعی تغییر پیدا کند. – سیستم ضبط کتاب در استودیو به صورت آنالوگ بود؟ بله! تا چند سال پیش کتابها را بر روی نوارهای ریل ضبط میکردیم. سیستم دیجیتال چند سالیست استفاده میشود. به گوینده های ضبط آزاد هم دستگاه ضبط صوت همراه با نوار کاست میدادیم. روند ضبط کتاب در مرکز سیری تکاملی داشت. کتابهای درسی را به شکل آزاد ضبط میکردیم تا سریعتر به دست بچه ها برسد. سپس میدیدیم سال بعد کتابها تغییر کردند. از یک طرف، به گوینده های داوطلب ضبط و نوار میدادیم، میرفتند و تا یک سال کار را تحویل نمیدادند. مجبور میشدیم بگردیم و پیدایشان کنیم، بعداً معلوم میشد که توان آن کار را ندارند. ضمن اینکه کتابهای غیر درسی تا مدتی تکثیر نمیشدند، یعنی اجازه تکثیر فقط به کتابهای درسی داده شده بود. به همین علت بعضی نوارها دچار  اشکال میشدند.

صئ.......حوادث

* مردی همسرش را زنده به آتش کشید: مرد جنایتکار در جریان اختلافهای شدید خانوادگی، همسرش را در خودروی پراید حبس کرد و او را زنده زنده به آتش کشید. روز شنبه امدادگران آتش نشانی شهرستان خرمآباد از آتشسوزی خودروی پراید با خبر شده و راهی محل حادثه شدند. دقایقی بعد نیز آتش خاموش شد، اما آتش نشانها ناگهان با جسد سوخته یک زن در خودرو رو برو شدند. این در حالی بود که مالک خودرو نیز در محل حضور داشت، اما هیچ حرفی درباره حضور همسرش که داخل خودرو اسیر بود، نزد. بدین ترتیب با حضور مأموران پلیس در محل حادثه، عامل جنایت هولناک دستگیر شد. او به مأموران گفت که به خاطر اختلافهای شدید خانوادگی و از شدت خشم، همسرش را زنده زنده به آتش کشیده است.

* شیشه هواپیما در آسمان شکست: هواپیمای شرکت «ماهان» که در مسیر سیرجان-تهران در پرواز بود، به دلیل شکستن شیشه کابین خلبان در آسمان مجبور به فرود اضطراری در کرمان شد. پرواز 1062 هواپیمایی ماهان که ساعت 6 صبح روز جمعه از فرودگاه سیرجان به پرواز درآمده بود، حدود یک ساعت پس از پرواز به دلیل شکستن شیشه کابین خلبان به اجبار در فرودگاه کرمان به زمین نشست. در این حادثه به مسافران و خدمه پرواز آسیبی نرسیده است.

* زن 102 ساله که آرزو داشت قبل از مرگ یک بار دستگیر شود تا طعم بازداشتگاه را نیز چشیده باشد، سر انجام با هماهنگی پلیس دستگیر شد و دستبند به دست به اداره پلیس سنت لوئیس، در ایالت میسوری انتقال یافت. «ادی سیمس» گفت: در جریان زندگی طولانیش تجارب زیادی به دست آورده، اما هرگز دستگیر نشده بود. بنابر این دلش میخواست قبل از مردن این حس را نیز تجربه کند. او همچنین گفت: هر آنچه در دوران جوانی ترس محسوب میشود در پیری به هیجانی خاص تبدیل میشود که انسان دلش میخواهد تجربه اش کند.

صئ.......اطلاعرسانی

* بخش فرهنگی نابینایان بهزیستی شمیرانات آماده انجام اسکن متون انگلیسی و پرینت بریل جزوات کم حجم شماست. برای آگاهی بیشتر و هماهنگی لطفاً با شماره 22678513 تماس حاصل فرمایید.

* جامعه نابینایان استان یزد مجمع عمومی عادی در تاریخ 3/8/95 در محل جامعه نابینایان در یزد از ساعت 8 الی 12 برگزار میکند و در صورت به حد نصاب نرسیدن این مجمع، دور دوم مجمع عمومی در تاریخ 10/8/95 در محل سالن فرهنگسرای شهرداری از ساعت 16 الی 20 برگزار میگردد. دستور کار این جلسه عبارت است از: گزارش هیئت مدیره، گزارش هیئت بازرسان، تصویب بودجه سال 1396، انتخابات هیئت مدیره و هیئت بازرسان و همچنین طرح انتقادات و پیشنهادات و تریبون آزاد.

* گلواژه: تنها خوبی موجود در جهان، شناخت و دانش و تنها شر و زشتی، نادانی است. سقراط

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *