شناسه خبر: 10134 منتشر شده در مورخ: 1395/7/12 ساعت: 11:27 گروه: بهداشت و سلامت  
کمپین ازدواج سالم در کشور/ آموزش ۴.۵ میلیون سفیر سلامت دانشجو
مدیرکل دفتر سلامت جمعیت و خانواده وزارت بهداشت اعلام کرد

کمپین ازدواج سالم در کشور/ آموزش ۴.۵ میلیون سفیر سلامت دانشجو

مدیرکل دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت از راه‌اندازی کمپین ازدواج سالم در کشور خبر داد.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایسنا، دکتر محمداسماعیل مطلق در نشست کشوری برنامه سلامت جوانان گفت: در این نشست در خصوص مباحث طرح تحول سلامت، سلامت جوانان و ادغام برنامه سلامت جوانان در طرح تحول سلامت بحث و تبادل نظر صورت گرفت.  

وی افزود: ارائه بسته های خدمتی سلامت جوانان در دو جزوه غیرپزشک و پزشک و ارائه برنامه‌های ادغام شده سلامت روان، شیوه زندگی سالم، پیشگیری از دخانیات و پیشگیری از سوء استفاده مصرف مواد در برنامه سلامت جوانان سایر برنامه‌های این نشست بود.

مطلق ادامه داد: مقرر شد طبق بند دوم سیاست‌های جمعیت ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و بند چهارم سیاست‌های خانواده، امسال کمپین ترویج ازدواج سالم در جوانان با همکاری دفتر آموزش و ارتقای سلامت، دانشگاه‌های علوم پزشکی و وزارت علوم و دانشگاه آزاد در کل کشور به مرحله اجرا درآید.

وی بیان داشت: در خصوص پیشگیری از هفت رفتار مخاطره‌آمیز در جوانان طرح تربیت ۴.۵ میلیون سفیر سلامت دانشجو در کل کشور انجام می‌شود.

بنابر اعلام روابط عمومی معاونت بهداشت وزارت بهداشت، مطلق مباحث مربوط به بحث تحول سلامت و نظام ارائه خدمت در مراکز جامع سلامت و پایگاه‌های سلامت در خصوص جوانان و رویکرد پیشگیری از مرگ و میر و حوادث ترافیکی و ترویج ازدواج سالم و برگزاری چند کارگاه در این خصوص و آنالیز وضعیت موجود سلامت جوانان را سایر برنامه ای این نشست کشوری اعلام کرد.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *